Wykład monograficzny: Marketing i media społecznosciowe w kampaniach wyborczych
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W3-DK-S1-WM12-22 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Wykład monograficzny: Marketing i media społecznosciowe w kampaniach wyborczych |
Jednostka: | Wydział Nauk Społecznych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-27 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT W
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Marek Mazur | |
Prowadzący grup: | Marek Mazur | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena wypowiedzi ustnej studenta na wybrany temat z zakresu tematyki wykładów |
|
Pełny opis: |
Celem wykładów jest refleksja poświęcona zagadnieniom związanym z mediatyzacją i profesjonalizacją kampanii wyborczych, ich wymiarem teoretycznym oraz praktycznym. Obok zdobycia wiedzy (dzięki omówieniu tematów dotyczących historii, koncepcji i instrumentarium profesjonalnych kampanii wyborczych, a także problemów związanych z relacjonowaniem kampanii wyborczych w mediach, kondycją polskich mediów informacyjnych w zakresie komunikowana politycznego, wpływem mediów /szczególnie med. społ./ na oblicze współczesnych kampanii wyborczych), zajęcia służą nabyciu przez studentów podstawowych umiejętności i kompetencji opisu i analizy wybranych aspektów transformacji współczesnych kampanii wyborczych w demokracjach liberalnych. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.