Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Wyborcze strategie komumikacyjne

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: W3-DP-S1-WSK20
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Wyborcze strategie komumikacyjne
Jednostka: Wydział Nauk Społecznych
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 6.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: (brak danych)

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2021-02-22 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Marek Mazur
Prowadzący grup: Marek Mazur
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Sposób ustalania oceny końcowej:

średnia arytmetyczna ocen z ćwiczeń i wykładów (pod uwagę brane są oceny z wszystkich terminów egzaminów)

Pełny opis:

Celem wykładów i ćwiczeń jest zdobycie przez studentów wiedzy dotyczącej podejść teoretycznych (szkół definiowania) opisujących komunikacyjne strategie wyborcze, typów i metod komunikacyjnych strategii wyborczych, a także ich uwarunkowań zewnętrznych i wewnętrznych (związanych z organizacjami politycznymi). Na podstawie zdobytej wiedzy oraz umiejętności student będzie potrafił opisywać (diagnozować) problemy związane z planowaniem oraz implementacją komunikacyjnych strategii wyborczych. Celem zajęć jest również nabycie przez studentów wiedzy i umiejętności przygotowania zarysu planu i koncepcji implementacji technik i strategii komunikacji wyborczej.

Uwagi:

metody i kryteria oceniania:

- ocena przez prowadzącego wypowiedzi studentów w trakcie zajęć,

- ocena przez prowadzącego sposobu wykonania przez studentów praktycznych zadań realizowanych w ramach zajęć.

kryteria oceny:

 przegotowanie merytoryczne,

 zaangażowanie i twórcze podejście do zadań realizowanych w ramach zajęć.

Aby otrzymać ocenę dostateczną student poprawnie realizuje wybrany projekt oraz wykazuje się wiedzą na podstawowym poziomie zaczerpniętą z lektury wybranych na zajęcia tekstów, poprawnie przedstawia argumentację do wygłaszanych tez, wykazuje się w stopniu dostatecznym umiejętnościami opisu i ewaluacji pod kątem profesjonalizmu wyborczych strategii komunikacyjnych.

Aby otrzymać ocenę dobrą student poprawnie realizuje wybrany projekt oraz wykazuje się dobrą wiedzą zaczerpniętą z lektury wybranych na zajęcia tekstów, poprawnie przedstawia argumentację do wygłaszanych tez, wykazuje się dobrym opanowaniem umiejętności opisu i ewaluacji pod kątem profesjonalizmu wyborczych strategii komunikacyjnych.

Aby otrzymać ocenę bardzo dobrą student realizuje wybrany projekt w sposób bardzo dobry oraz wykazuje się bardzo dobrą wiedzą zaczerpniętą z lektury wybranych na zajęcia tekstów, poprawnie przedstawia argumentację do wygłaszanych tez, wykazuje się dobrym opanowaniem umiejętności opisu i ewaluacji pod kątem profesjonalizmu wyborczych strategii komunikacyjnych. Postawę studenta charakteryzuje ponadto twórcze podejście oraz zaangażowanie w poszukiwaniu dodatkowych, wartościowych poznawczo informacji oraz nowych rozwiązań omawianych teoretycznych oraz praktycznych problemów.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)