Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Fakultet 1- Gry i zabawy matematyczne

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: W3-PE-EWP-S2-FAK12
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Fakultet 1- Gry i zabawy matematyczne
Jednostka: Wydział Nauk Społecznych
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 3.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: (brak danych)
Rodzaj przedmiotu:

fakultatywny

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2022-02-21 - 2022-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Ewelina Kawiak
Prowadzący grup: Ewelina Kawiak
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Końcowa ocena z przedmiotu ustalana jest na podstawie opracowanych i zaprezentowanych przez studentów własnych gier matematycznych. Przy ustalaniu oceny końcowej brana jest także pod uwagę obecności studentów na zajęciach oraz ich aktywności podczas zajęć.

Pełny opis:

Głównym celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z możliwościami jakie niesie ze sobą zastosowanie gier i zabaw na zajęciach z zakresu edukacji matematycznej w przedszkolu i klasach I-III. Celem przedmiotu jest również uświadomienie studentom doniosłej roli gier w kształtowaniu aktywności matematycznej dzieci oraz ich odporności emocjonalnej na sytuacje trudne.

Studenci poznają różnego rodzaju gry dydaktyczne o charakterze matematycznym i logicznym, których celem jest nie tyko ćwiczenie sprawności rachunkowej, ale przede wszystkim pobudzanie i rozwijanie logicznego, kombinatorycznego i nieschematycznego myślenia.

Student:

- zapozna się z różnymi grami dydaktycznymi o charakterze matematycznym i logicznym;

- będzie potrafił stosować odpowiednio dobrane gry i zabawy na zajęciach z zakresu edukacji matematycznej;

- będzie potrafił tworzyć własne gry dydaktyczne o charakterze matematycznym.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)