Podstawy edukacji matematycznej w klasach początkowych
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W3-PE-MJN-PPiW-PEM |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Podstawy edukacji matematycznej w klasach początkowych |
Jednostka: | Wydział Nauk Społecznych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
4.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT W
C
C
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 20 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Natalia Cieślar | |
Prowadzący grup: | Natalia Cieślar, Agnieszka Kulawik | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena końcowa z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena końcowa modułu jest średnią arytmetyczną ocen z wykładu i ćwiczeń. Warunkiem przystąpienia do sprawdzianu zaliczeniowego z wykładu jest wcześniejsze uzyskanie pozytywnego zaliczenia ćwiczeń. |
|
Pełny opis: |
Moduł podstaw edukacji matematycznej obejmuje treści zawierające wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne niezbędne nauczycielowi do realizacji zadań z zakresu edukacji matematycznej oraz stymulacji aktywności matematyczno - logicznej dziecka. Celem modułu jest zatem uzyskanie takiego poziomu wiedzy merytorycznej i umiejętności z zakresu podstaw matematyki, które umożliwią skuteczną realizację edukacji matematycznej w przedszkolu i w klasach I-III. Efekty kształcenia pedagogicznego i nauczycielskiego będą realizowane w ramach wykładów i ćwiczeń, z wykorzystaniem pracy własnej studentów. |
|
Uwagi: |
Zajęcia mogą być prowadzone zarówno stacjonarnie, jak i zdalnie. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT W
C
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 20 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Natalia Cieślar | |
Prowadzący grup: | Natalia Cieślar, Agnieszka Kulawik | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena końcowa z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena końcowa wykładu ustalana jest na podstawie testu przeprowadzanego na koniec semestru. Warunki zaliczenia ćwiczeń ustalane są z prowadzącymi grupy. Warunkiem uzyskania pozytywnej oceny końcowej modułu jest zaliczenie zarówno wykładu, jak i ćwiczeń. Ocena końcowa modułu jest średnią arytmetyczną ocen z wykładu i ćwiczeń. |
|
Pełny opis: |
Moduł podstaw edukacji matematycznej obejmuje treści zawierające wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne niezbędne nauczycielowi do realizacji zadań z zakresu edukacji matematycznej oraz stymulacji aktywności matematyczno - logicznej dziecka. Celem modułu jest zatem uzyskanie takiego poziomu wiedzy merytorycznej i umiejętności z zakresu podstaw matematyki, które umożliwią skuteczną realizację edukacji matematycznej w przedszkolu i w klasach I-III. Efekty kształcenia pedagogicznego i nauczycielskiego będą realizowane w ramach wykładów i ćwiczeń, z wykorzystaniem pracy własnej studentów. |
|
Uwagi: |
Zajęcia mogą być prowadzone zarówno stacjonarnie, jak i zdalnie. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-27 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT W
SO C
N C
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 20 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Natalia Cieślar | |
Prowadzący grup: | Natalia Cieślar, Agnieszka Kulawik | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena końcowa z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena końcowa wykładu ustalana jest na podstawie testu przeprowadzanego na koniec semestru. Warunki zaliczenia ćwiczeń ustalane są z prowadzącymi grupy. Warunkiem uzyskania pozytywnej oceny końcowej modułu jest zaliczenie zarówno wykładu, jak i ćwiczeń. Ocena końcowa modułu jest średnią arytmetyczną ocen z wykładu i ćwiczeń. |
|
Pełny opis: |
Moduł podstaw edukacji matematycznej obejmuje treści zawierające wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne niezbędne nauczycielowi do realizacji zadań z zakresu edukacji matematycznej oraz stymulacji aktywności matematyczno - logicznej dziecka. Celem modułu jest zatem uzyskanie takiego poziomu wiedzy merytorycznej i umiejętności z zakresu podstaw matematyki, które umożliwią skuteczną realizację edukacji matematycznej w przedszkolu i w klasach I-III. Efekty kształcenia pedagogicznego i nauczycielskiego będą realizowane w ramach wykładów i ćwiczeń, z wykorzystaniem pracy własnej studentów. |
|
Uwagi: |
Zajęcia mogą być prowadzone zarówno stacjonarnie, jak i zdalnie. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2023/2024" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-19 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 20 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Natalia Cieślar | |
Prowadzący grup: | Natalia Cieślar, Agnieszka Kulawik | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena końcowa z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena końcowa wykładu ustalana jest na podstawie testu przeprowadzanego na koniec semestru. Warunki zaliczenia ćwiczeń ustalane są z prowadzącymi grupy. Warunkiem uzyskania pozytywnej oceny końcowej modułu jest zaliczenie zarówno wykładu, jak i ćwiczeń. Ocena końcowa modułu jest średnią arytmetyczną ocen z wykładu i ćwiczeń. |
|
Pełny opis: |
Moduł podstaw edukacji matematycznej obejmuje treści zawierające wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne niezbędne nauczycielowi do realizacji zadań z zakresu edukacji matematycznej oraz stymulacji aktywności matematyczno - logicznej dziecka. Celem modułu jest zatem uzyskanie takiego poziomu wiedzy merytorycznej i umiejętności z zakresu podstaw matematyki, które umożliwią skuteczną realizację edukacji matematycznej w przedszkolu i w klasach I-III. Efekty kształcenia pedagogicznego i nauczycielskiego będą realizowane w ramach wykładów i ćwiczeń, z wykorzystaniem pracy własnej studentów. |
|
Uwagi: |
Zajęcia mogą być prowadzone zarówno stacjonarnie, jak i zdalnie. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.