Moduł do wyboru: WPISZRD: Budowanie relacji ze środowiskiem rodzinnym dzieci w przedszkolnej grupie integracyjnej
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W3-PE-MJN4-PPIW-33 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Moduł do wyboru: WPISZRD: Budowanie relacji ze środowiskiem rodzinnym dzieci w przedszkolnej grupie integracyjnej |
Jednostka: | Wydział Nauk Społecznych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | wybieralny |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-26 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO W
C
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 10 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Watoła | |
Prowadzący grup: | Anna Watoła | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena końcowa z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocenę końcową ustala się na podstawie średniej arytmetycznej (oceny: 5; 4,5; 4; 3,5 ;3 ,2) Ocena obejmuje projekt edukacyjny wraz z teoretycznym opisem i przedstawienie jej na forum grupy ćwiczeniowej; opracowany indywidualnie lub w parach w prezentacji multimedialnej. Aktywność oraz frekwencja na zajęciach - udział merytoryczny w podejmowanych dyskusjach. znajomość podstawowej literatury przedmiotu. |
|
Pełny opis: |
W wyniku realizowanych zajęć student posiądzie pogłębioną wiedzę i umiejętności w zakresie metod i form współpracy placówki przedszkolnej o charakterze integracyjnym ze środowiskiem rodzinnym dziecka. Student będzie potrafił zaplanować przebieg zajęć i spotkań z rodzicami z wykorzystaniem odpowiednich metod i form (bezpośrednie i elektroniczne). Zajęcia w formie wykładowej i ćwiczeniowej oraz praca własna studenta mają doprowadzić do uzyskania zakładanych efektów kształcenia modułu. |
|
Uwagi: |
1. POWER - wykorzystanie materiałów dydaktycznych z Projektu Power realizowanego w Wielkiej Brytanii, Londyn PUNO. 2. POWER - praca projektowa z włączeniem studentów. Projekt we współpracy z uniwersytetem w Kenii - Pwani University. Współpraca z dr hab. Tomaszem Hukiem oraz dr Anną Brosch w ramach technologii TIK. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.