Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Moduł do wyboru: WPISZRD: Budowanie relacji ze środowiskiem rodzinnym dzieci w przedszkolnej grupie integracyjnej

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: W3-PE-MJN4-PPIW-33
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Moduł do wyboru: WPISZRD: Budowanie relacji ze środowiskiem rodzinnym dzieci w przedszkolnej grupie integracyjnej
Jednostka: Wydział Nauk Społecznych
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 3.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: (brak danych)
Rodzaj przedmiotu:

wybieralny

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-02-26
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 10 godzin więcej informacji
Wykład, 10 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Anna Watoła
Prowadzący grup: Anna Watoła
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena końcowa z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Ocenę końcową ustala się na podstawie średniej arytmetycznej (oceny: 5; 4,5; 4; 3,5 ;3 ,2)

Ocena obejmuje projekt edukacyjny wraz z teoretycznym opisem i przedstawienie jej na forum grupy ćwiczeniowej; opracowany

indywidualnie lub w parach w prezentacji multimedialnej.

Aktywność oraz frekwencja na zajęciach - udział merytoryczny w podejmowanych dyskusjach. znajomość podstawowej literatury

przedmiotu.

Pełny opis:

W wyniku realizowanych zajęć student posiądzie pogłębioną wiedzę i umiejętności w zakresie metod i form współpracy placówki

przedszkolnej o charakterze integracyjnym ze środowiskiem rodzinnym dziecka. Student będzie potrafił zaplanować przebieg zajęć i

spotkań z rodzicami z wykorzystaniem odpowiednich metod i form (bezpośrednie i elektroniczne). Zajęcia w formie wykładowej i

ćwiczeniowej oraz praca własna studenta mają doprowadzić do uzyskania zakładanych efektów kształcenia modułu.

Uwagi:

1. POWER - wykorzystanie materiałów dydaktycznych z Projektu Power realizowanego w Wielkiej Brytanii, Londyn PUNO.

2. POWER - praca projektowa z włączeniem studentów. Projekt we współpracy z uniwersytetem w Kenii - Pwani University. Współpraca z dr hab. Tomaszem Hukiem oraz dr Anną Brosch w ramach technologii TIK.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)