Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Wizualne elementy budowania marki

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: W3-ZZL-N1-WEBM
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Wizualne elementy budowania marki
Jednostka: Wydział Nauk Społecznych
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 3.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: (brak danych)
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowy

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2021-10-01 - 2022-02-20
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 10 godzin więcej informacji
Wykład, 10 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Aleksander Ostrowski
Prowadzący grup: Aleksander Ostrowski
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Średnia arytmetyczna ocen cząstkowych

Student realizuje pracę na określony temat.

Kryteria oceny:

- adekwatność koncepcji do tematu i założeń pracy

- oryginalność opracowania

- jakość artykulacji

- poziom autorskiej prezentacji

- poziom autorskiego komentarza dotyczącego pracy

Pełny opis:

Wizualne elementy budowania marki ściśle związane są z identyfikacja wizualną czyli tzw. Systemem Identyfikacji Wizualnej. Tożsamość wizualna, wizualizacja, corporate identity to zbiór różnorodnych elementów (graficznych typograficznych, muzycznych oraz innych) wraz z zasadami dotyczącymi ich wykorzystania ujętymi w księdze tożsamości. Dzięki Systemowi Identyfikacji wizualnej, wszystkie działania i komunikaty marketingowe są spójne, współgrają ze sobą, wzmacniając się nawzajem. Dzięki swoistej synergii oddziaływania wzmacnia się, potęguje efekt komunikatu. Innymi słowy, suma wspólnego działania jest większa niż działanie każdego z osobna. Dzięki takiemu zabiegowi wzmacnia się pozycję firmy na rynku. System Identyfikacji wizualnej jest istotnym elementem tożsamości instytucji, wydarzenia itd. Na jej podstawie, wraz z uwzględnieniem pozostałych elementów, tworzony jest i modyfikowany kluczowy element mianowicie wizerunek instytucji. Głównymi zagadnieniami realizowanymi w ramach przedmiotu Wizualne elementy budowania marki jest szczegółowe omówienie wszystkich elementów i zasad tworzenia Systemu Identyfikacji Wizualnej.

Uwagi:

W szczególnych przypadkach opuszcza się realizację pracy zespołowej.

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-02-26
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 10 godzin więcej informacji
Wykład, 10 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Aleksander Ostrowski
Prowadzący grup: Aleksander Ostrowski
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Średnia arytmetyczna ocen cząstkowych

Student realizuje pracę na określony temat.

Kryteria oceny:

- adekwatność koncepcji do tematu i założeń pracy

- oryginalność opracowania

- jakość artykulacji

- poziom autorskiej prezentacji

- poziom autorskiego komentarza dotyczącego pracy

Pełny opis:

Wizualne elementy budowania marki ściśle związane są z identyfikacja wizualną czyli tzw. Systemem Identyfikacji Wizualnej. Tożsamość wizualna, wizualizacja, corporate identity to zbiór różnorodnych elementów (graficznych,, typograficznych, muzycznych oraz innych) wraz z zasadami dotyczącymi ich wykorzystania ujętymi w księdze tożsamości. Dzięki Systemowi Identyfikacji wizualnej, wszystkie działania i komunikaty marketingowe są spójne, współgrają ze sobą, wzmacniając się nawzajem. Dzięki swoistej synergii oddziaływania wzmacnia się, potęguje efekt komunikatu. Innymi słowy, suma wspólnego działania jest większa niż działanie każdego z osobna. Dzięki takiemu zabiegowi wzmacnia się pozycję firmy na rynku. System Identyfikacji wizualnej jest istotnym elementem tożsamości instytucji, wydarzenia itd. Na jej podstawie, wraz z uwzględnieniem pozostałych elementów, tworzony jest i modyfikowany kluczowy element mianowicie wizerunek instytucji. Głównymi zagadnieniami realizowanymi w ramach przedmiotu Wizualne elementy budowania marki jest szczegółowe omówienie wszystkich elementów i zasad tworzenia Systemu Identyfikacji Wizualnej.

Uwagi:

W szczególnych przypsadkach opuszcza się realizację pracy zespołowej.

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-18
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 10 godzin więcej informacji
Wykład, 10 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Aleksander Ostrowski
Prowadzący grup: Aleksander Ostrowski
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Średnia arytmetyczna ocen cząstkowych

Student realizuje pracę na określony temat.

Kryteria oceny:

- adekwatność koncepcji do tematu i założeń pracy

- oryginalność opracowania

- jakość artykulacji

- poziom autorskiej prezentacji

- poziom autorskiego komentarza dotyczącego pracy

Pełny opis:

Wizualne elementy budowania marki ściśle związane są z identyfikacja wizualną czyli tzw. Systemem Identyfikacji Wizualnej. Tożsamość wizualna, wizualizacja, corporate identity to zbiór różnorodnych elementów (graficznych,, typograficznych, muzycznych oraz innych) wraz z zasadami dotyczącymi ich wykorzystania ujętymi w księdze tożsamości. Dzięki Systemowi Identyfikacji wizualnej, wszystkie działania i komunikaty marketingowe są spójne, współgrają ze sobą, wzmacniając się nawzajem. Dzięki swoistej synergii oddziaływania wzmacnia się, potęguje efekt komunikatu. Innymi słowy, suma wspólnego działania jest większa niż działanie każdego z osobna. Dzięki takiemu zabiegowi wzmacnia się pozycję firmy na rynku. System Identyfikacji wizualnej jest istotnym elementem tożsamości instytucji, wydarzenia itd. Na jej podstawie, wraz z uwzględnieniem pozostałych elementów, tworzony jest i modyfikowany kluczowy element mianowicie wizerunek instytucji. Głównymi zagadnieniami realizowanymi w ramach przedmiotu Wizualne elementy budowania marki jest szczegółowe omówienie wszystkich elementów i zasad tworzenia Systemu Identyfikacji Wizualnej.

Uwagi:

W szczególnych przypsadkach opuszcza się realizację pracy zespołowej.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)