Wizualne elementy budowania marki
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W3-ZZL-N1-WEBM |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Wizualne elementy budowania marki |
Jednostka: | Wydział Nauk Społecznych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-20 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO W
C
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 10 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Aleksander Ostrowski | |
Prowadzący grup: | Aleksander Ostrowski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia arytmetyczna ocen cząstkowych Student realizuje pracę na określony temat. Kryteria oceny: - adekwatność koncepcji do tematu i założeń pracy - oryginalność opracowania - jakość artykulacji - poziom autorskiej prezentacji - poziom autorskiego komentarza dotyczącego pracy |
|
Pełny opis: |
Wizualne elementy budowania marki ściśle związane są z identyfikacja wizualną czyli tzw. Systemem Identyfikacji Wizualnej. Tożsamość wizualna, wizualizacja, corporate identity to zbiór różnorodnych elementów (graficznych typograficznych, muzycznych oraz innych) wraz z zasadami dotyczącymi ich wykorzystania ujętymi w księdze tożsamości. Dzięki Systemowi Identyfikacji wizualnej, wszystkie działania i komunikaty marketingowe są spójne, współgrają ze sobą, wzmacniając się nawzajem. Dzięki swoistej synergii oddziaływania wzmacnia się, potęguje efekt komunikatu. Innymi słowy, suma wspólnego działania jest większa niż działanie każdego z osobna. Dzięki takiemu zabiegowi wzmacnia się pozycję firmy na rynku. System Identyfikacji wizualnej jest istotnym elementem tożsamości instytucji, wydarzenia itd. Na jej podstawie, wraz z uwzględnieniem pozostałych elementów, tworzony jest i modyfikowany kluczowy element mianowicie wizerunek instytucji. Głównymi zagadnieniami realizowanymi w ramach przedmiotu Wizualne elementy budowania marki jest szczegółowe omówienie wszystkich elementów i zasad tworzenia Systemu Identyfikacji Wizualnej. |
|
Uwagi: |
W szczególnych przypadkach opuszcza się realizację pracy zespołowej. |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-26 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 10 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Aleksander Ostrowski | |
Prowadzący grup: | Aleksander Ostrowski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia arytmetyczna ocen cząstkowych Student realizuje pracę na określony temat. Kryteria oceny: - adekwatność koncepcji do tematu i założeń pracy - oryginalność opracowania - jakość artykulacji - poziom autorskiej prezentacji - poziom autorskiego komentarza dotyczącego pracy |
|
Pełny opis: |
Wizualne elementy budowania marki ściśle związane są z identyfikacja wizualną czyli tzw. Systemem Identyfikacji Wizualnej. Tożsamość wizualna, wizualizacja, corporate identity to zbiór różnorodnych elementów (graficznych,, typograficznych, muzycznych oraz innych) wraz z zasadami dotyczącymi ich wykorzystania ujętymi w księdze tożsamości. Dzięki Systemowi Identyfikacji wizualnej, wszystkie działania i komunikaty marketingowe są spójne, współgrają ze sobą, wzmacniając się nawzajem. Dzięki swoistej synergii oddziaływania wzmacnia się, potęguje efekt komunikatu. Innymi słowy, suma wspólnego działania jest większa niż działanie każdego z osobna. Dzięki takiemu zabiegowi wzmacnia się pozycję firmy na rynku. System Identyfikacji wizualnej jest istotnym elementem tożsamości instytucji, wydarzenia itd. Na jej podstawie, wraz z uwzględnieniem pozostałych elementów, tworzony jest i modyfikowany kluczowy element mianowicie wizerunek instytucji. Głównymi zagadnieniami realizowanymi w ramach przedmiotu Wizualne elementy budowania marki jest szczegółowe omówienie wszystkich elementów i zasad tworzenia Systemu Identyfikacji Wizualnej. |
|
Uwagi: |
W szczególnych przypsadkach opuszcza się realizację pracy zespołowej. |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-18 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N W
C
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 10 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Aleksander Ostrowski | |
Prowadzący grup: | Aleksander Ostrowski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia arytmetyczna ocen cząstkowych Student realizuje pracę na określony temat. Kryteria oceny: - adekwatność koncepcji do tematu i założeń pracy - oryginalność opracowania - jakość artykulacji - poziom autorskiej prezentacji - poziom autorskiego komentarza dotyczącego pracy |
|
Pełny opis: |
Wizualne elementy budowania marki ściśle związane są z identyfikacja wizualną czyli tzw. Systemem Identyfikacji Wizualnej. Tożsamość wizualna, wizualizacja, corporate identity to zbiór różnorodnych elementów (graficznych,, typograficznych, muzycznych oraz innych) wraz z zasadami dotyczącymi ich wykorzystania ujętymi w księdze tożsamości. Dzięki Systemowi Identyfikacji wizualnej, wszystkie działania i komunikaty marketingowe są spójne, współgrają ze sobą, wzmacniając się nawzajem. Dzięki swoistej synergii oddziaływania wzmacnia się, potęguje efekt komunikatu. Innymi słowy, suma wspólnego działania jest większa niż działanie każdego z osobna. Dzięki takiemu zabiegowi wzmacnia się pozycję firmy na rynku. System Identyfikacji wizualnej jest istotnym elementem tożsamości instytucji, wydarzenia itd. Na jej podstawie, wraz z uwzględnieniem pozostałych elementów, tworzony jest i modyfikowany kluczowy element mianowicie wizerunek instytucji. Głównymi zagadnieniami realizowanymi w ramach przedmiotu Wizualne elementy budowania marki jest szczegółowe omówienie wszystkich elementów i zasad tworzenia Systemu Identyfikacji Wizualnej. |
|
Uwagi: |
W szczególnych przypsadkach opuszcza się realizację pracy zespołowej. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.