Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

MODUŁ KIERUNKOWY DO WYBORU - KURS PROGRAMOWANIA GIER KOMPUTEROWYCH Z WYKORZYSTANIEM SILNIKA UNITY

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: W4-IS-S1-KPGKU
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: MODUŁ KIERUNKOWY DO WYBORU - KURS PROGRAMOWANIA GIER KOMPUTEROWYCH Z WYKORZYSTANIEM SILNIKA UNITY
Jednostka: Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 4.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: (brak danych)

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2021-02-22 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Laboratorium, 45 godzin, 24 miejsc więcej informacji
Wykład, 15 godzin, 24 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Bartosz Dziewit
Prowadzący grup: Bartosz Dziewit
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Sposób ustalania oceny końcowej:

Warunkiem koniecznym uzyskania oceny pozytywnej jest przygotowanie dokumentu koncepcyjnego gry oraz opracowanie jej prototypu.

Pełny opis:

Celem zajęć w ramach tego przedmiotu jest przygotowanie studenta do samodzielnego wykonania gry komputerowej z wykorzystaniem silnika Unity. Jednakże, ambicją zajęć jest by treści na nich prezentowane miały zastosowanie w szerszym niż tylko dla jednego silnika kontekście. Umiejętności warsztatowe omawiane są zarówno w sposób szczegółowy jak i możliwie uniwersalny i koncepcyjny by możliwe było aplikowanie ich dla innych rozwiązań. Podczas zajęć prowadzący prezentuje na żywo poszczególne techniki i rozwiązania.

Dodatkowo, by zajęcia te nie były schematyczne i oparte jednie na technikaliach, prezentowane są treści rozszerzające: nawiązania do aspektów sztuk wizualnych, kultury czy aspektów społecznych gier komputerowych.

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2022-02-21 - 2022-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Laboratorium, 45 godzin, 31 miejsc więcej informacji
Wykład, 15 godzin, 31 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Bartosz Dziewit
Prowadzący grup: Bartosz Dziewit
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Sposób ustalania oceny końcowej:

Warunkiem koniecznym uzyskania oceny pozytywnej jest przygotowanie dokumentu koncepcyjnego gry oraz opracowanie jej prototypu.

Pełny opis:

Celem zajęć w ramach tego przedmiotu jest przygotowanie studenta do samodzielnego wykonania gry komputerowej z wykorzystaniem silnika Unity. Jednakże, ambicją zajęć jest by treści na nich prezentowane miały zastosowanie w szerszym niż tylko dla jednego silnika kontekście. Umiejętności warsztatowe omawiane są zarówno w sposób szczegółowy jak i możliwie uniwersalny i koncepcyjny by możliwe było aplikowanie ich dla innych rozwiązań. Podczas zajęć prowadzący prezentuje na żywo poszczególne techniki i rozwiązania.

Dodatkowo, by zajęcia te nie były schematyczne i oparte jednie na technikaliach, prezentowane są treści rozszerzające: nawiązania do aspektów sztuk wizualnych, kultury czy aspektów społecznych gier komputerowych.

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2023-02-27 - 2023-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Laboratorium, 45 godzin, 32 miejsc więcej informacji
Wykład, 15 godzin, 32 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Bartosz Dziewit
Prowadzący grup: Bartosz Dziewit
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2023/2024" (w trakcie)

Okres: 2024-02-19 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Laboratorium, 45 godzin, 32 miejsc więcej informacji
Wykład, 15 godzin, 32 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Bartosz Dziewit
Prowadzący grup: Bartosz Dziewit
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Sposób ustalania oceny końcowej:

Warunkiem koniecznym uzyskania oceny pozytywnej jest przygotowanie dokumentu koncepcyjnego gry oraz opracowanie jej prototypu.

Pełny opis:

Celem zajęć w ramach tego przedmiotu jest przygotowanie studenta do samodzielnego wykonania gry komputerowej z wykorzystaniem silnika Unity. Jednakże, ambicją zajęć jest by treści na nich prezentowane miały zastosowanie w szerszym niż tylko dla jednego silnika kontekście. Umiejętności warsztatowe omawiane są zarówno w sposób szczegółowy jak i możliwie uniwersalny i koncepcyjny by możliwe było aplikowanie ich dla innych rozwiązań. Podczas zajęć prowadzący prezentuje na żywo poszczególne techniki i rozwiązania.

Dodatkowo, by zajęcia te nie były schematyczne i oparte jednie na technikaliach, prezentowane są treści rozszerzające: nawiązania do aspektów sztuk wizualnych, kultury czy aspektów społecznych gier komputerowych.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)