MODUŁ KIERUNKOWY DO WYBORU - KURS PROGRAMOWANIA GIER KOMPUTEROWYCH Z WYKORZYSTANIEM SILNIKA UNITY
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W4-IS-S1-KPGKU |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | MODUŁ KIERUNKOWY DO WYBORU - KURS PROGRAMOWANIA GIER KOMPUTEROWYCH Z WYKORZYSTANIEM SILNIKA UNITY |
Jednostka: | Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
4.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT L
W
L
|
Typ zajęć: |
Laboratorium, 45 godzin, 24 miejsc
Wykład, 15 godzin, 24 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Bartosz Dziewit | |
Prowadzący grup: | Bartosz Dziewit | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Warunkiem koniecznym uzyskania oceny pozytywnej jest przygotowanie dokumentu koncepcyjnego gry oraz opracowanie jej prototypu. |
|
Pełny opis: |
Celem zajęć w ramach tego przedmiotu jest przygotowanie studenta do samodzielnego wykonania gry komputerowej z wykorzystaniem silnika Unity. Jednakże, ambicją zajęć jest by treści na nich prezentowane miały zastosowanie w szerszym niż tylko dla jednego silnika kontekście. Umiejętności warsztatowe omawiane są zarówno w sposób szczegółowy jak i możliwie uniwersalny i koncepcyjny by możliwe było aplikowanie ich dla innych rozwiązań. Podczas zajęć prowadzący prezentuje na żywo poszczególne techniki i rozwiązania. Dodatkowo, by zajęcia te nie były schematyczne i oparte jednie na technikaliach, prezentowane są treści rozszerzające: nawiązania do aspektów sztuk wizualnych, kultury czy aspektów społecznych gier komputerowych. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN L
W
L
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 45 godzin, 31 miejsc
Wykład, 15 godzin, 31 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Bartosz Dziewit | |
Prowadzący grup: | Bartosz Dziewit | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Warunkiem koniecznym uzyskania oceny pozytywnej jest przygotowanie dokumentu koncepcyjnego gry oraz opracowanie jej prototypu. |
|
Pełny opis: |
Celem zajęć w ramach tego przedmiotu jest przygotowanie studenta do samodzielnego wykonania gry komputerowej z wykorzystaniem silnika Unity. Jednakże, ambicją zajęć jest by treści na nich prezentowane miały zastosowanie w szerszym niż tylko dla jednego silnika kontekście. Umiejętności warsztatowe omawiane są zarówno w sposób szczegółowy jak i możliwie uniwersalny i koncepcyjny by możliwe było aplikowanie ich dla innych rozwiązań. Podczas zajęć prowadzący prezentuje na żywo poszczególne techniki i rozwiązania. Dodatkowo, by zajęcia te nie były schematyczne i oparte jednie na technikaliach, prezentowane są treści rozszerzające: nawiązania do aspektów sztuk wizualnych, kultury czy aspektów społecznych gier komputerowych. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-27 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT L
W
L
|
Typ zajęć: |
Laboratorium, 45 godzin, 32 miejsc
Wykład, 15 godzin, 32 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Bartosz Dziewit | |
Prowadzący grup: | Bartosz Dziewit | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2023/2024" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-19 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN L
W
L
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 45 godzin, 32 miejsc
Wykład, 15 godzin, 32 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Bartosz Dziewit | |
Prowadzący grup: | Bartosz Dziewit | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Warunkiem koniecznym uzyskania oceny pozytywnej jest przygotowanie dokumentu koncepcyjnego gry oraz opracowanie jej prototypu. |
|
Pełny opis: |
Celem zajęć w ramach tego przedmiotu jest przygotowanie studenta do samodzielnego wykonania gry komputerowej z wykorzystaniem silnika Unity. Jednakże, ambicją zajęć jest by treści na nich prezentowane miały zastosowanie w szerszym niż tylko dla jednego silnika kontekście. Umiejętności warsztatowe omawiane są zarówno w sposób szczegółowy jak i możliwie uniwersalny i koncepcyjny by możliwe było aplikowanie ich dla innych rozwiązań. Podczas zajęć prowadzący prezentuje na żywo poszczególne techniki i rozwiązania. Dodatkowo, by zajęcia te nie były schematyczne i oparte jednie na technikaliach, prezentowane są treści rozszerzające: nawiązania do aspektów sztuk wizualnych, kultury czy aspektów społecznych gier komputerowych. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.