DYDAKTYKA MATEMATYKI I
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W4-MT-S1-20-DYMI | Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | DYDAKTYKA MATEMATYKI I | ||
Jednostka: | Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych | ||
Grupy: | |||
Punkty ECTS i inne: |
2.00 ![]() |
||
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-21 |
![]() |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin, 22 miejsc ![]() |
|
Koordynatorzy: | Natalia Cieślar | |
Prowadzący grup: | Natalia Cieślar | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena końcowa jest średnią arytmetyczną ocen otrzymywanych przez studenta za wykonywanie zleconych przez prowadzącego zadań. |
|
Pełny opis: |
Moduł obejmuje przygotowanie w zakresie dydaktyki matematyki (metodyki nauczania tego przedmiotu) na II etapie edukacyjnym (klasy IV - VIII szkoły podstawowej). Zagadnienia mają charakter ogólnopedagogiczny, analizowane są jednak z punktu widzenia kształcenia matematycznego. | |
Uwagi: |
Zajęcia odbywają się zdalnie. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2021/2022" (w trakcie)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin, 32 miejsc ![]() Wykład, 15 godzin, 32 miejsc ![]() |
|
Koordynatorzy: | Sylwia Kania | |
Prowadzący grup: | Sylwia Kania | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Na ocenę będzie mieć wpływ forma i jakość przygotowanych przez studentów materiałów. Oceniane będzie również przygotowanie merytoryczne studenta do zajęć, znajomość poznanych wcześniej pojęć i zagadnień oraz udział w dyskusjach. Średnia arytmetyczna poszczególnych ocen cząstkowych będzie wyznacznikiem oceny końcowej. |
|
Pełny opis: |
Dydaktyka matematyki, jako nauka ogniskuje swoje zainteresowania na szeroko pojętym procesie uczenia się – nauczania matematyki, na jego uwarunkowaniach, przebiegu, regułach, którym podlega oraz na sposobach i możliwości jego kształtowania przez człowieka. Celem przedmiotu jest zintegrowanie dla potrzeb studenta wiedzy z różnych dyscyplin (jak dydaktyka ogólna, psychologia, pedagogika, a przede wszystkim - matematyka) tak, aby ułatwić mu zrozumienie tego procesu w stopniu umożliwiającym samodzielne jego kreowanie jako nauczyciela na drugim etapie edukacyjnym. Dydaktyka matematyki I obejmuje pierwszą część niezbędnych do tego zagadnień i problemów. | |
Uwagi: |
Zajęcia mogą być prowadzone zarówno w formie zdalnej, jak i stacjonarnej |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.