Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

PSYCHOLOGIA

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: W4-MT-S2-20-PSYCH
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: PSYCHOLOGIA
Jednostka: Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych
Grupy: Przedmioty specjalistyczne - matematyka nauczycielska /stacjonarne II stopnia/
Punkty ECTS i inne: 1.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: (brak danych)

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2020-10-01 - 2021-02-21
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin, 20 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Elżbieta Turska
Prowadzący grup: Elżbieta Turska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Ocena ciągła obejmująca:

1. Przygotowanie do zajęć – udział w dyskusji.

2. Esej dotyczący syndromu nieadekwatnych osiągnieć.

3. Ocenę pracy grupowej.

4. Ocenę z kolokwium.


Pełny opis:

Celem zajęć jest wyposażenie studenta w kompetencje niezbędne w pracy pedagogicznej z uczniami na drugim etapie nauczania. Zdobycie wiedzy na temat potencjałów i zagrożeń w okresie dorastania. Zdobycie wiedzy na temat specjalnych potrzeb edukacyjnych, kompetencji i umiejętności ważnych w rozpoznawaniu syndromu nieadekwatnych osiągnięć. Uczenie się konstruowania programów profilaktyczno-wychowawczych. Uczenie się radzenia sobie ze stresem zawodowym.

Uwagi:

Zajęcia obejmują wyłącznie konwersatoria

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2021-10-01 - 2022-02-20
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin, 20 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Elżbieta Turska
Prowadzący grup: Elżbieta Turska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Ocena ciągła obejmująca:

1. Przygotowanie do zajęć – udział w dyskusji.

2. Esej dotyczący syndromu nieadekwatnych osiągnieć.

3. Ocena pracy grupowej.

4. Ocena z kolokwium.


Pełny opis:

Celem zajęć jest wyposażenie studenta w kompetencje niezbędne w pracy pedagogicznej z uczniami na drugim etapie nauczania. Zdobycie wiedzy na temat potencjałów i zagrożeń w okresie dorastania. Zdobycie wiedzy na temat specjalnych potrzeb edukacyjnych, kompetencji i umiejętności ważnych w rozpoznawaniu syndromu nieadekwatnych osiągnięć. Uczenie się konstruowania programów profilaktyczno-wychowawczych. Uczenie się radzenia sobie ze stresem zawodowym.

Uwagi:

Zajęcia obejmują wyłącznie konwersatoria.

Praca z wykorzystaniem platformy Teams

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)