Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

PRAKTYKA NAUCZYCIELSKA CIĄGŁA Z MATEMATYKI

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: W4-MT-S2-21-PNCM
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: PRAKTYKA NAUCZYCIELSKA CIĄGŁA Z MATEMATYKI
Jednostka: Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych
Grupy: Przedmioty specjalistyczne - matematyka nauczycielska /stacjonarne II stopnia/
Punkty ECTS i inne: 1.00 LUB 2.00 (zmienne w czasie) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: (brak danych)

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2021-10-01 - 2022-02-20
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Praktyka, 30 godzin, 20 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Natalia Cieślar
Prowadzący grup: Natalia Cieślar
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Praktyka - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Na ocenę końcową wpływ mają: dokumentacja sporządzona przez studenta, opinia opiekuna z ramienia UŚ hospitującego lekcję oraz opinia nauczyciela (opiekuna praktyk z ramienia szkoły praktyk).

Pełny opis:

Praktyka ciągła ma na celu poznanie przez studenta środowiska szkolnego w ramach ciągłego pobytu w szkole: wyposażenie, planowanie i dokumentacja pracy, obowiązujące w szkole programy nauczania matematyki i stosowane podręczniki, system oceniania, organizacje szkolne. Służy temu studiowanie dokumentacji, wywiady z osobami pracującymi w szkole oraz obserwacje lekcji prowadzonych przez opiekuna.

W ramach praktyki student zdobywa również pierwsze doświadczenia zawodowe samodzielnie prowadząc lekcje matematyki.

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-02-26
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Praktyka, 30 godzin, 20 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Sylwia Kania
Prowadzący grup: Sylwia Kania
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Praktyka - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Na ocenę końcową wpływ mają: dokumentacja sporządzona przez studenta, opinia opiekuna z ramienia UŚ hospitującego lekcję oraz opinia nauczyciela (opiekuna praktyk z ramienia szkoły praktyk).

Pełny opis:

Praktyka ciągła ma na celu poznanie przez studenta środowiska szkolnego w ramach ciągłego pobytu w szkole: wyposażenie, planowanie i dokumentacja pracy, obowiązujące w szkole programy nauczania matematyki i stosowane podręczniki, system oceniania, organizacje szkolne. Służy temu studiowanie dokumentacji, wywiady z osobami pracującymi w szkole oraz obserwacje lekcji prowadzonych przez opiekuna.

W ramach praktyki student zdobywa również pierwsze doświadczenia zawodowe samodzielnie prowadząc lekcje matematyki.

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-18
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Praktyka, 30 godzin, 15 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Sylwia Kania
Prowadzący grup: Sylwia Kania
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Praktyka - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Na ocenę końcową wpływ mają: dokumentacja sporządzona przez studenta, opinia opiekuna z ramienia UŚ hospitującego lekcję oraz opinia nauczyciela (opiekuna praktyk z ramienia szkoły praktyk).

Pełny opis:

Praktyka ciągła ma na celu poznanie przez studenta środowiska szkolnego w ramach ciągłego pobytu w szkole: wyposażenie, planowanie i dokumentacja pracy, obowiązujące w szkole programy nauczania matematyki i stosowane podręczniki, system oceniania, organizacje szkolne. Służy temu studiowanie dokumentacji, wywiady z osobami pracującymi w szkole oraz obserwacje lekcji prowadzonych przez opiekuna.

W ramach praktyki student zdobywa również pierwsze doświadczenia zawodowe samodzielnie prowadząc lekcje matematyki.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)