Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Podstawy marketingu

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: W5-PB-S1-PM
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (0413) Zarządzanie i administracja Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Podstawy marketingu
Jednostka: Wydział Prawa i Administracji
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 4.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowy

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2020-10-01 - 2021-02-21
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Tomasz Heryszek
Prowadzący grup: Tomasz Heryszek
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie z modułu

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2021-10-01 - 2022-02-20
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Tomasz Heryszek
Prowadzący grup: Tomasz Heryszek
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Egzamin pisemny - w 1 części testowy, wielokrotnego wyboru, w 2 części opisowy z pytaniami otwartymi.

Pełny opis:

Podstawy marketingu to przedmiot dla studentów I roku studiów I stopnia (licencjackich), prezentujący podstawowe treści z dziedziny

nauk ekonomicznych, nauk o zarządzaniu, w szczególności wiedzę o zasadach i działaniu rynku, o wyborach podmiotów rynkowych, w

szczególności o wyborach i decyzjach rynkowych przedsiębiorstw i gospodarstw domowych.

Uwagi:

W części wykładowej materiał prezentowany jest przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii, w oparciu o case'y z realnej gospodarki,

przy wykorzystaniu danych rynkowych, aktualnych przykładów, przy wykorzystaniu prezentacji poszczególnych zagadnień i

wykorzystaniu narzędzi takich jak programy do prezentacji (power point, prezi), wykorzystaniu zasad prawa autorskiego w prowadzonych

zajęciach

dydaktycznych oraz wykorzystaniu programu Flip Builder w prowadzonych zajęciach.

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-02-26
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Tomasz Heryszek
Prowadzący grup: Tomasz Heryszek
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Egzamin pisemny - w 1 części testowy, wielokrotnego wyboru, w 2 części opisowy z pytaniami otwartymi.

Pełny opis:

Podstawy marketingu to przedmiot dla studentów I roku studiów I stopnia (licencjackich), prezentujący podstawowe treści z dziedziny

nauk ekonomicznych, nauk o zarządzaniu, w szczególności wiedzę o zasadach i działaniu rynku, o wyborach podmiotów rynkowych, w

szczególności o wyborach i decyzjach rynkowych przedsiębiorstw i gospodarstw domowych.

Uwagi:

W części wykładowej materiał prezentowany jest przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii, w oparciu o case'y z realnej gospodarki,

przy wykorzystaniu danych rynkowych, aktualnych przykładów, przy wykorzystaniu prezentacji poszczególnych zagadnień i

wykorzystaniu narzędzi takich jak programy do prezentacji (power point, prezi), wykorzystaniu zasad prawa autorskiego w prowadzonych

zajęciach

dydaktycznych oraz wykorzystaniu programu Flip Builder w prowadzonych zajęciach.

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-18
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Tomasz Heryszek
Prowadzący grup: Tomasz Heryszek
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena końcowa z modułu
Wykład - Egzamin

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2024/2025" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2024-10-01 - 2025-03-15
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Tomasz Heryszek
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena końcowa z modułu
Wykład - Egzamin
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)