Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Promocja i reklama wydarzeń kulturalnych

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: W6-AE-S1-5PRWK
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Promocja i reklama wydarzeń kulturalnych
Jednostka: Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 2.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: (brak danych)
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowy

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2021-10-01 - 2022-02-20
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Ewa Cudzich
Prowadzący grup: Ewa Cudzich
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie z modułu
Sposób ustalania oceny końcowej:

Ocena końcowa modułu jest średnią arytmetyczną z poszczególnych sposobów weryfikacji efektów kształcenia (w skali 2.0-5.0), przy założeniu, że oba sposoby weryfikacji efektów kształcenia zaliczone są pozytywnie.


W procesie weryfikacji pod wagę jest brana frekwencja studenta na ćwiczeniach (dopuszcza się dwie nieobecności, każda następna, niezależnie od przyczyny, wiąże się koniecznością zdania wówczas omawianego materiału). Nieobecność studenta na więcej niż połowie ćwiczeń może skutkować ich niezaliczeniem.

Pełny opis:

Celami modułu jest przez studentów podstawowej wiedzy o reklamie i promocji, jako najważniejszej formie perswazyjnej komunikacji rynkowej i specyfiką prowadzenia takiej działaności w kulturze. Ponadto zapoznanie studentów ze specyfiką działania promocyjnego i matrketingowego podejścia jest odpowiedznie wyznaczenie celu, funkcji i zadania reklamy; nauczenie stosowania podstawowego schematu opracowywania kampanii reklamowej; poznanie mechanizmów oddziaływania reklamy. Część zajęć poświęcona omówieniu i dyskusji nad wybranym, szczególnym typem promocji i reklamy wydarzeń kulturalnych. Analiza wydarzeń kulturalnych w instytucjach kultury i prowadzenia działaności promocyjnej i reklamowej w mediach społcznościowych. Zajęcia nakierowane na zrozumienie elementarnych zasad języka mediów, form perswazyjnych, zasad kompozycji treści wizualnych, umożliiwienie nabycie elementarnych umiejętności w zakresie komunikowania i promowania wydarzeń kulturalych poprzez szeroko pojęte formy konwencjonalne oraz nowe możliwości social media.

Studenci w celu wzbogacenia swej wiedzy korzystają z zaproponowanej przez prowadzącego literatury obowiązkowej i uzupełniającej; mogą również uzupełnić ją o własne propozycje.

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-02-26
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Jolanta Gisman-Stoch
Prowadzący grup: Jolanta Gisman-Stoch
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie z modułu
Sposób ustalania oceny końcowej:

Ocena końcowa modułu jest średnią arytmetyczną z poszczególnych sposobów weryfikacji efektów kształcenia (w skali 2.0-5.0), przy założeniu, że oba sposoby weryfikacji efektów kształcenia zaliczone są pozytywnie.


W procesie weryfikacji pod wagę jest brana frekwencja studenta na ćwiczeniach (dopuszcza się dwie nieobecności, każda następna, niezależnie od przyczyny, wiąże się koniecznością zdania wówczas omawianego materiału). Nieobecność studenta na więcej niż połowie ćwiczeń może skutkować ich niezaliczeniem.



b. Przygotować listę promocji konkretnego, wybranego małego wydarzenia kulturalnego

lub

c. Prześledzić i zaprezentować wybraną akcję promocyjną wybranego wydarzenia kulturalnego


Pełny opis:

Celami modułu jest przez studentów podstawowej wiedzy o reklamie i promocji, jako najważniejszej formie perswazyjnej komunikacji rynkowej i specyfiką prowadzenia takiej działaności w kulturze. Ponadto zapoznanie studentów ze specyfiką działania promocyjnego i matrketingowego podejścia jest odpowiedznie wyznaczenie celu, funkcji i zadania reklamy; nauczenie stosowania podstawowego schematu opracowywania kampanii reklamowej; poznanie mechanizmów oddziaływania reklamy. Część zajęć poświęcona omówieniu i dyskusji nad wybranym, szczególnym typem promocji i reklamy wydarzeń kulturalnych. Analiza wydarzeń kulturalnych w instytucjach kultury i prowadzenia działaności promocyjnej i reklamowej w mediach społcznościowych. Zajęcia nakierowane na zrozumienie elementarnych zasad języka mediów, form perswazyjnych, zasad kompozycji treści wizualnych, umożliiwienie nabycie elementarnych umiejętności w zakresie komunikowania i promowania wydarzeń kulturalych poprzez szeroko pojęte formy konwencjonalne oraz nowe możliwości social media.

Studenci w celu wzbogacenia swej wiedzy korzystają z zaproponowanej przez prowadzącego literatury obowiązkowej i uzupełniającej; mogą również uzupełnić ją o własne propozycje.

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-18
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Ewa Cudzich
Prowadzący grup: Ewa Cudzich
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie z modułu
Sposób ustalania oceny końcowej:

Ocena końcowa modułu jest średnią arytmetyczną z poszczególnych sposobów weryfikacji efektów kształcenia (w skali 2.0-5.0), przy założeniu, że oba sposoby weryfikacji efektów kształcenia zaliczone są pozytywnie.


W procesie weryfikacji pod wagę jest brana frekwencja studenta na ćwiczeniach (dopuszcza się dwie nieobecności, każda następna, niezależnie od przyczyny, wiąże się koniecznością zdania wówczas omawianego materiału). Nieobecność studenta na więcej niż połowie ćwiczeń może skutkować ich niezaliczeniem.



b. Przygotować listę promocji konkretnego, wybranego małego wydarzenia kulturalnego

lub

c. Prześledzić i zaprezentować wybraną akcję promocyjną wybranego wydarzenia kulturalnego


Pełny opis:

Celami modułu jest przez studentów podstawowej wiedzy o reklamie i promocji, jako najważniejszej formie perswazyjnej komunikacji rynkowej i specyfiką prowadzenia takiej działaności w kulturze. Ponadto zapoznanie studentów ze specyfiką działania promocyjnego i matrketingowego podejścia jest odpowiedznie wyznaczenie celu, funkcji i zadania reklamy; nauczenie stosowania podstawowego schematu opracowywania kampanii reklamowej; poznanie mechanizmów oddziaływania reklamy. Część zajęć poświęcona omówieniu i dyskusji nad wybranym, szczególnym typem promocji i reklamy wydarzeń kulturalnych. Analiza wydarzeń kulturalnych w instytucjach kultury i prowadzenia działaności promocyjnej i reklamowej w mediach społcznościowych. Zajęcia nakierowane na zrozumienie elementarnych zasad języka mediów, form perswazyjnych, zasad kompozycji treści wizualnych, umożliiwienie nabycie elementarnych umiejętności w zakresie komunikowania i promowania wydarzeń kulturalych poprzez szeroko pojęte formy konwencjonalne oraz nowe możliwości social media.

Studenci w celu wzbogacenia swej wiedzy korzystają z zaproponowanej przez prowadzącego literatury obowiązkowej i uzupełniającej; mogą również uzupełnić ją o własne propozycje.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)