Promocja i reklama wydarzeń kulturalnych
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W6-AE-S1-5PRWK |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Promocja i reklama wydarzeń kulturalnych |
Jednostka: | Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-20 |
Przejdź do planu
PN WT C
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewa Cudzich | |
Prowadzący grup: | Ewa Cudzich | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena końcowa modułu jest średnią arytmetyczną z poszczególnych sposobów weryfikacji efektów kształcenia (w skali 2.0-5.0), przy założeniu, że oba sposoby weryfikacji efektów kształcenia zaliczone są pozytywnie. W procesie weryfikacji pod wagę jest brana frekwencja studenta na ćwiczeniach (dopuszcza się dwie nieobecności, każda następna, niezależnie od przyczyny, wiąże się koniecznością zdania wówczas omawianego materiału). Nieobecność studenta na więcej niż połowie ćwiczeń może skutkować ich niezaliczeniem. |
|
Pełny opis: |
Celami modułu jest przez studentów podstawowej wiedzy o reklamie i promocji, jako najważniejszej formie perswazyjnej komunikacji rynkowej i specyfiką prowadzenia takiej działaności w kulturze. Ponadto zapoznanie studentów ze specyfiką działania promocyjnego i matrketingowego podejścia jest odpowiedznie wyznaczenie celu, funkcji i zadania reklamy; nauczenie stosowania podstawowego schematu opracowywania kampanii reklamowej; poznanie mechanizmów oddziaływania reklamy. Część zajęć poświęcona omówieniu i dyskusji nad wybranym, szczególnym typem promocji i reklamy wydarzeń kulturalnych. Analiza wydarzeń kulturalnych w instytucjach kultury i prowadzenia działaności promocyjnej i reklamowej w mediach społcznościowych. Zajęcia nakierowane na zrozumienie elementarnych zasad języka mediów, form perswazyjnych, zasad kompozycji treści wizualnych, umożliiwienie nabycie elementarnych umiejętności w zakresie komunikowania i promowania wydarzeń kulturalych poprzez szeroko pojęte formy konwencjonalne oraz nowe możliwości social media. Studenci w celu wzbogacenia swej wiedzy korzystają z zaproponowanej przez prowadzącego literatury obowiązkowej i uzupełniającej; mogą również uzupełnić ją o własne propozycje. |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-26 |
Przejdź do planu
PN WT C
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Jolanta Gisman-Stoch | |
Prowadzący grup: | Jolanta Gisman-Stoch | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena końcowa modułu jest średnią arytmetyczną z poszczególnych sposobów weryfikacji efektów kształcenia (w skali 2.0-5.0), przy założeniu, że oba sposoby weryfikacji efektów kształcenia zaliczone są pozytywnie. W procesie weryfikacji pod wagę jest brana frekwencja studenta na ćwiczeniach (dopuszcza się dwie nieobecności, każda następna, niezależnie od przyczyny, wiąże się koniecznością zdania wówczas omawianego materiału). Nieobecność studenta na więcej niż połowie ćwiczeń może skutkować ich niezaliczeniem. b. Przygotować listę promocji konkretnego, wybranego małego wydarzenia kulturalnego lub c. Prześledzić i zaprezentować wybraną akcję promocyjną wybranego wydarzenia kulturalnego |
|
Pełny opis: |
Celami modułu jest przez studentów podstawowej wiedzy o reklamie i promocji, jako najważniejszej formie perswazyjnej komunikacji rynkowej i specyfiką prowadzenia takiej działaności w kulturze. Ponadto zapoznanie studentów ze specyfiką działania promocyjnego i matrketingowego podejścia jest odpowiedznie wyznaczenie celu, funkcji i zadania reklamy; nauczenie stosowania podstawowego schematu opracowywania kampanii reklamowej; poznanie mechanizmów oddziaływania reklamy. Część zajęć poświęcona omówieniu i dyskusji nad wybranym, szczególnym typem promocji i reklamy wydarzeń kulturalnych. Analiza wydarzeń kulturalnych w instytucjach kultury i prowadzenia działaności promocyjnej i reklamowej w mediach społcznościowych. Zajęcia nakierowane na zrozumienie elementarnych zasad języka mediów, form perswazyjnych, zasad kompozycji treści wizualnych, umożliiwienie nabycie elementarnych umiejętności w zakresie komunikowania i promowania wydarzeń kulturalych poprzez szeroko pojęte formy konwencjonalne oraz nowe możliwości social media. Studenci w celu wzbogacenia swej wiedzy korzystają z zaproponowanej przez prowadzącego literatury obowiązkowej i uzupełniającej; mogą również uzupełnić ją o własne propozycje. |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-18 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR C
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewa Cudzich | |
Prowadzący grup: | Ewa Cudzich | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena końcowa modułu jest średnią arytmetyczną z poszczególnych sposobów weryfikacji efektów kształcenia (w skali 2.0-5.0), przy założeniu, że oba sposoby weryfikacji efektów kształcenia zaliczone są pozytywnie. W procesie weryfikacji pod wagę jest brana frekwencja studenta na ćwiczeniach (dopuszcza się dwie nieobecności, każda następna, niezależnie od przyczyny, wiąże się koniecznością zdania wówczas omawianego materiału). Nieobecność studenta na więcej niż połowie ćwiczeń może skutkować ich niezaliczeniem. b. Przygotować listę promocji konkretnego, wybranego małego wydarzenia kulturalnego lub c. Prześledzić i zaprezentować wybraną akcję promocyjną wybranego wydarzenia kulturalnego |
|
Pełny opis: |
Celami modułu jest przez studentów podstawowej wiedzy o reklamie i promocji, jako najważniejszej formie perswazyjnej komunikacji rynkowej i specyfiką prowadzenia takiej działaności w kulturze. Ponadto zapoznanie studentów ze specyfiką działania promocyjnego i matrketingowego podejścia jest odpowiedznie wyznaczenie celu, funkcji i zadania reklamy; nauczenie stosowania podstawowego schematu opracowywania kampanii reklamowej; poznanie mechanizmów oddziaływania reklamy. Część zajęć poświęcona omówieniu i dyskusji nad wybranym, szczególnym typem promocji i reklamy wydarzeń kulturalnych. Analiza wydarzeń kulturalnych w instytucjach kultury i prowadzenia działaności promocyjnej i reklamowej w mediach społcznościowych. Zajęcia nakierowane na zrozumienie elementarnych zasad języka mediów, form perswazyjnych, zasad kompozycji treści wizualnych, umożliiwienie nabycie elementarnych umiejętności w zakresie komunikowania i promowania wydarzeń kulturalych poprzez szeroko pojęte formy konwencjonalne oraz nowe możliwości social media. Studenci w celu wzbogacenia swej wiedzy korzystają z zaproponowanej przez prowadzącego literatury obowiązkowej i uzupełniającej; mogą również uzupełnić ją o własne propozycje. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.