Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Tutoring 2

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: W6-EK-S2-TTR.2
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Tutoring 2
Jednostka: Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 4.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: (brak danych)
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowy

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2021-02-22 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
tutoring, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Jolanta Gisman-Stoch, Ewa Tomaszewska
Prowadzący grup: Jolanta Gisman-Stoch, Ewa Tomaszewska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie z modułu

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2023-02-27 - 2023-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
tutoring, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Dorota Sieroń
Prowadzący grup: Dorota Sieroń
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie z modułu
Sposób ustalania oceny końcowej:

Ocena końcowa składa się z oceny zaangażowania studenta/ kę w dyskusjach na zajęciach oraz oceny przygotowanego przez studenta/ kę eseju zgodnie z wybranym samodzielnie temat (ocenie podlega realizacja formy eseju, indywidualizm myślenia, język, obszerność odniesień do źródeł bibliograficznych).

Pełny opis:

Celem zajęć jest tworzenie warunków do uruchomienia mechanizmów samodoskonalenia się studentów/ek. W tym drugim semestrze pracy w ramach tutoringu istotne jest aby studenci partycypowali w tworzeniu problematyki zajęć. Zagadnienia zgłębiane na zajęciach są ustalane na początku semestru. Każdy uczestnik przygotowuje się samodzielnie do zajęć prezentując w ich trakcie publikacje do których dotarł samodzielnie. Wzajemne inspirowanie się, dzielenie się naukowymi odkrycia stanowi istotny element procesu edukacyjnego.

Na zakończenie semestru studenci/tki przygotowują esej na wybrany samodzielnie temat-problem, który był omawiany na zajęciach. Eseje są czytane na jednych z ostatnich zajęć w semestrze. Każdemu odczytaniu eseju towarzysz dyskusja.

Uwagi:

Zagadnienia i tematyka podejmowana w ramach zajęć są ustalane kolegialnie na początku semestru. Zajęcia odbywają się zgodnie z ustalonym harmonogramem. Przewiduje się również wspólne wyjścia na wybrane wydarzenia kulturalne (spektakl, wystawa, koncert).

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2023/2024" (w trakcie)

Okres: 2024-02-19 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
tutoring, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie z modułu
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)