Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Muzykoterapia w edukacji 2

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: W6-EM-TM-S2-MWE2
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Muzykoterapia w edukacji 2
Jednostka: Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 2.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowy

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2021-02-22 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Grażyna Durlow
Prowadzący grup: Grażyna Durlow
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Zaliczenie praktyczne - sprawdzenie umiejętności wykorzystania zdobytej wiedzy teoretycznej w praktyce poprzez przedstawienie własnych propozycji zadań o charakterze muzykoterapeutycznym, z jednoczesnym określeniem ich przeznaczenia, celowości i zakresu działania.


Ocena bardzo dobra – bardzo dobre przygotowanie zadań – pod względem merytorycznym i praktycznym – umiejscowionych w obszarze muzykoterapii wraz z umiejętnością trafnego określenia ich celowości; wykazanie się indywidualnością, pomysłowością i kreatywnością w przygotowaniu i realizacji zadań

- pkt 23-21: ocena 5,0


Ocena dobra – przygotowanie i przeprowadzenie zadań z umiejętnością określenia ich celów w sposób poprawny

- pkt 20: ocena 4,5

- pkt 20-16: ocena 4,0


Ocena dostateczna – realizacja przygotowanych zajęć i określenie ich celów

w sposób zadowalający

- pkt 15: ocena 3,5

- pkt 14-12: ocena 3,0


Ocena niedostateczna – brak konspektu przygotowanych zajęć, błędy merytoryczne, nieumiejętność zastosowania wiedzy teoretycznej w praktyce, nieumiejętność samodzielnego formułowania wniosków i przeprowadzenia krytycznej analizy, niezgłoszenie się na zaplanowane zaliczenie w terminie sesji zaliczeniowej bez wcześniejszego uprzedzenia prowadzącego

- pkt 11: ocena 2,0


Pełny opis:

Zajęcia w ramach modułu Muzykoterapia w edukacji 2 stanowią punkt wyjścia do zapoznania się z różnorodnymi formami aktywności muzycznej, ruchowej

i muzyczno-ruchowej, wykorzystywanymi w muzykoterapii. Student nabywa umiejętność tworzenia zajęć muzycznych i muzyczno-ruchowych z elementami muzykoterapii u dzieci i osób z niepełnosprawnością

Uwagi:

Zajęcia prowadzone w trybie stacjonarnym. W razie szczególnej sytuacji (COVID19) - realizacja w trybie zdalnym.

Zaliczenie prowadzone w trybie stacjonarnym. W razie szczególnej sytuacji (COVID19) - realizacja w trybie zdalnym.

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2022-02-21 - 2022-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Grażyna Durlow
Prowadzący grup: Grażyna Durlow
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Zaliczenie praktyczne - sprawdzenie umiejętności wykorzystania zdobytej wiedzy teoretycznej w praktyce poprzez przedstawienie własnych propozycji zadań o charakterze muzykoterapeutycznym, z jednoczesnym określeniem ich przeznaczenia, celowości i zakresu działania.


Ocena bardzo dobra – bardzo dobre przygotowanie zadań – pod względem merytorycznym i praktycznym – umiejscowionych w obszarze muzykoterapii wraz z umiejętnością trafnego określenia ich celowości; wykazanie się indywidualnością, pomysłowością i kreatywnością w przygotowaniu i realizacji zadań

- pkt 23-21: ocena 5,0


Ocena dobra – przygotowanie i przeprowadzenie zadań z umiejętnością określenia ich celów w sposób poprawny

- pkt 20: ocena 4,5

- pkt 20-16: ocena 4,0


Ocena dostateczna – realizacja przygotowanych zajęć i określenie ich celów

w sposób zadowalający

- pkt 15: ocena 3,5

- pkt 14-12: ocena 3,0


Ocena niedostateczna – brak konspektu przygotowanych zajęć, błędy merytoryczne, nieumiejętność zastosowania wiedzy teoretycznej w praktyce, nieumiejętność samodzielnego formułowania wniosków i przeprowadzenia krytycznej analizy, niezgłoszenie się na zaplanowane zaliczenie w terminie sesji zaliczeniowej bez wcześniejszego uprzedzenia prowadzącego

- pkt 11: ocena 2,0


Pełny opis:

Zajęcia w ramach modułu Muzykoterapia w edukacji 2 stanowią punkt wyjścia do zapoznania się z różnorodnymi formami aktywności muzycznej, ruchowej

i muzyczno-ruchowej, wykorzystywanymi w muzykoterapii. Student nabywa umiejętność tworzenia zajęć muzycznych i muzyczno-ruchowych z elementami muzykoterapii u dzieci i osób z niepełnosprawnością

Uwagi:

Zajęcia prowadzone w trybie stacjonarnym. W razie szczególnej sytuacji (COVID19) - zajęcia prowadzone w trybie zdalnym.

Zaliczenie w trybie stacjonarnym. W razie szczególnej sytuacji (COVID19) - zaliczenie w trybie zdalnym.

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2023-02-27 - 2023-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Grażyna Durlow
Prowadzący grup: Grażyna Durlow
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Zaliczenie praktyczne - sprawdzenie umiejętności wykorzystania zdobytej wiedzy teoretycznej w praktyce poprzez przedstawienie własnych propozycji zadań o charakterze muzykoterapeutycznym, z jednoczesnym określeniem ich przeznaczenia, celowości i zakresu działania.


Ocena bardzo dobra – bardzo dobre przygotowanie zadań – pod względem merytorycznym i praktycznym – umiejscowionych w obszarze muzykoterapii wraz z umiejętnością trafnego określenia ich celowości; wykazanie się indywidualnością, pomysłowością i kreatywnością w przygotowaniu i realizacji zadań

- pkt 23-21: ocena 5,0


Ocena dobra – przygotowanie i przeprowadzenie zadań z umiejętnością określenia ich celów w sposób poprawny

- pkt 20: ocena 4,5

- pkt 20-16: ocena 4,0


Ocena dostateczna – realizacja przygotowanych zajęć i określenie ich celów

w sposób zadowalający

- pkt 15: ocena 3,5

- pkt 14-12: ocena 3,0


Ocena niedostateczna – brak konspektu przygotowanych zajęć, błędy merytoryczne, nieumiejętność zastosowania wiedzy teoretycznej w praktyce, nieumiejętność samodzielnego formułowania wniosków i przeprowadzenia krytycznej analizy, niezgłoszenie się na zaplanowane zaliczenie w terminie sesji zaliczeniowej bez wcześniejszego uprzedzenia prowadzącego

- pkt 11: ocena 2,0


Pełny opis:

Zajęcia w ramach modułu Muzykoterapia w edukacji 2 stanowią punkt wyjścia do zapoznania się z różnorodnymi formami aktywności muzycznej, ruchowej

i muzyczno-ruchowej, wykorzystywanymi w muzykoterapii. Student nabywa umiejętność tworzenia zajęć muzycznych i muzyczno-ruchowych z elementami muzykoterapii u dzieci i osób z niepełnosprawnością

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2023/2024" (w trakcie)

Okres: 2024-02-19 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Grażyna Durlow
Prowadzący grup: Grażyna Durlow
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Zaliczenie praktyczne - sprawdzenie umiejętności wykorzystania zdobytej wiedzy teoretycznej w praktyce poprzez przedstawienie własnych propozycji zadań o charakterze muzykoterapeutycznym, z jednoczesnym określeniem ich przeznaczenia, celowości i zakresu działania.


Ocena bardzo dobra – bardzo dobre przygotowanie zadań – pod względem merytorycznym i praktycznym – umiejscowionych w obszarze muzykoterapii wraz z umiejętnością trafnego określenia ich celowości; wykazanie się indywidualnością, pomysłowością i kreatywnością w przygotowaniu i realizacji zadań

- pkt 23-21: ocena 5,0


Ocena dobra – przygotowanie i przeprowadzenie zadań z umiejętnością określenia ich celów w sposób poprawny

- pkt 20: ocena 4,5

- pkt 20-16: ocena 4,0


Ocena dostateczna – realizacja przygotowanych zajęć i określenie ich celów

w sposób zadowalający

- pkt 15: ocena 3,5

- pkt 14-12: ocena 3,0


Ocena niedostateczna – brak konspektu przygotowanych zajęć, błędy merytoryczne, nieumiejętność zastosowania wiedzy teoretycznej w praktyce, nieumiejętność samodzielnego formułowania wniosków i przeprowadzenia krytycznej analizy, niezgłoszenie się na zaplanowane zaliczenie w terminie sesji zaliczeniowej bez wcześniejszego uprzedzenia prowadzącego

- pkt 11: ocena 2,0


Pełny opis:

Zajęcia w ramach modułu Muzykoterapia w edukacji 2 stanowią punkt wyjścia do zapoznania się z różnorodnymi formami aktywności muzycznej, ruchowej

i muzyczno-ruchowej, wykorzystywanymi w muzykoterapii. Student nabywa umiejętność tworzenia zajęć muzycznych i muzyczno-ruchowych z elementami muzykoterapii u dzieci i osób z niepełnosprawnością

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)