Muzykoterapia w edukacji 2
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W6-EM-TM-S2-MWE2 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Muzykoterapia w edukacji 2 |
Jednostka: | Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN C
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Grażyna Durlow | |
Prowadzący grup: | Grażyna Durlow | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Zaliczenie praktyczne - sprawdzenie umiejętności wykorzystania zdobytej wiedzy teoretycznej w praktyce poprzez przedstawienie własnych propozycji zadań o charakterze muzykoterapeutycznym, z jednoczesnym określeniem ich przeznaczenia, celowości i zakresu działania. Ocena bardzo dobra – bardzo dobre przygotowanie zadań – pod względem merytorycznym i praktycznym – umiejscowionych w obszarze muzykoterapii wraz z umiejętnością trafnego określenia ich celowości; wykazanie się indywidualnością, pomysłowością i kreatywnością w przygotowaniu i realizacji zadań - pkt 23-21: ocena 5,0 Ocena dobra – przygotowanie i przeprowadzenie zadań z umiejętnością określenia ich celów w sposób poprawny - pkt 20: ocena 4,5 - pkt 20-16: ocena 4,0 Ocena dostateczna – realizacja przygotowanych zajęć i określenie ich celów w sposób zadowalający - pkt 15: ocena 3,5 - pkt 14-12: ocena 3,0 Ocena niedostateczna – brak konspektu przygotowanych zajęć, błędy merytoryczne, nieumiejętność zastosowania wiedzy teoretycznej w praktyce, nieumiejętność samodzielnego formułowania wniosków i przeprowadzenia krytycznej analizy, niezgłoszenie się na zaplanowane zaliczenie w terminie sesji zaliczeniowej bez wcześniejszego uprzedzenia prowadzącego - pkt 11: ocena 2,0 |
|
Pełny opis: |
Zajęcia w ramach modułu Muzykoterapia w edukacji 2 stanowią punkt wyjścia do zapoznania się z różnorodnymi formami aktywności muzycznej, ruchowej i muzyczno-ruchowej, wykorzystywanymi w muzykoterapii. Student nabywa umiejętność tworzenia zajęć muzycznych i muzyczno-ruchowych z elementami muzykoterapii u dzieci i osób z niepełnosprawnością |
|
Uwagi: |
Zajęcia prowadzone w trybie stacjonarnym. W razie szczególnej sytuacji (COVID19) - realizacja w trybie zdalnym. Zaliczenie prowadzone w trybie stacjonarnym. W razie szczególnej sytuacji (COVID19) - realizacja w trybie zdalnym. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN C
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Grażyna Durlow | |
Prowadzący grup: | Grażyna Durlow | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Zaliczenie praktyczne - sprawdzenie umiejętności wykorzystania zdobytej wiedzy teoretycznej w praktyce poprzez przedstawienie własnych propozycji zadań o charakterze muzykoterapeutycznym, z jednoczesnym określeniem ich przeznaczenia, celowości i zakresu działania. Ocena bardzo dobra – bardzo dobre przygotowanie zadań – pod względem merytorycznym i praktycznym – umiejscowionych w obszarze muzykoterapii wraz z umiejętnością trafnego określenia ich celowości; wykazanie się indywidualnością, pomysłowością i kreatywnością w przygotowaniu i realizacji zadań - pkt 23-21: ocena 5,0 Ocena dobra – przygotowanie i przeprowadzenie zadań z umiejętnością określenia ich celów w sposób poprawny - pkt 20: ocena 4,5 - pkt 20-16: ocena 4,0 Ocena dostateczna – realizacja przygotowanych zajęć i określenie ich celów w sposób zadowalający - pkt 15: ocena 3,5 - pkt 14-12: ocena 3,0 Ocena niedostateczna – brak konspektu przygotowanych zajęć, błędy merytoryczne, nieumiejętność zastosowania wiedzy teoretycznej w praktyce, nieumiejętność samodzielnego formułowania wniosków i przeprowadzenia krytycznej analizy, niezgłoszenie się na zaplanowane zaliczenie w terminie sesji zaliczeniowej bez wcześniejszego uprzedzenia prowadzącego - pkt 11: ocena 2,0 |
|
Pełny opis: |
Zajęcia w ramach modułu Muzykoterapia w edukacji 2 stanowią punkt wyjścia do zapoznania się z różnorodnymi formami aktywności muzycznej, ruchowej i muzyczno-ruchowej, wykorzystywanymi w muzykoterapii. Student nabywa umiejętność tworzenia zajęć muzycznych i muzyczno-ruchowych z elementami muzykoterapii u dzieci i osób z niepełnosprawnością |
|
Uwagi: |
Zajęcia prowadzone w trybie stacjonarnym. W razie szczególnej sytuacji (COVID19) - zajęcia prowadzone w trybie zdalnym. Zaliczenie w trybie stacjonarnym. W razie szczególnej sytuacji (COVID19) - zaliczenie w trybie zdalnym. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-27 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN C
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Grażyna Durlow | |
Prowadzący grup: | Grażyna Durlow | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Zaliczenie praktyczne - sprawdzenie umiejętności wykorzystania zdobytej wiedzy teoretycznej w praktyce poprzez przedstawienie własnych propozycji zadań o charakterze muzykoterapeutycznym, z jednoczesnym określeniem ich przeznaczenia, celowości i zakresu działania. Ocena bardzo dobra – bardzo dobre przygotowanie zadań – pod względem merytorycznym i praktycznym – umiejscowionych w obszarze muzykoterapii wraz z umiejętnością trafnego określenia ich celowości; wykazanie się indywidualnością, pomysłowością i kreatywnością w przygotowaniu i realizacji zadań - pkt 23-21: ocena 5,0 Ocena dobra – przygotowanie i przeprowadzenie zadań z umiejętnością określenia ich celów w sposób poprawny - pkt 20: ocena 4,5 - pkt 20-16: ocena 4,0 Ocena dostateczna – realizacja przygotowanych zajęć i określenie ich celów w sposób zadowalający - pkt 15: ocena 3,5 - pkt 14-12: ocena 3,0 Ocena niedostateczna – brak konspektu przygotowanych zajęć, błędy merytoryczne, nieumiejętność zastosowania wiedzy teoretycznej w praktyce, nieumiejętność samodzielnego formułowania wniosków i przeprowadzenia krytycznej analizy, niezgłoszenie się na zaplanowane zaliczenie w terminie sesji zaliczeniowej bez wcześniejszego uprzedzenia prowadzącego - pkt 11: ocena 2,0 |
|
Pełny opis: |
Zajęcia w ramach modułu Muzykoterapia w edukacji 2 stanowią punkt wyjścia do zapoznania się z różnorodnymi formami aktywności muzycznej, ruchowej i muzyczno-ruchowej, wykorzystywanymi w muzykoterapii. Student nabywa umiejętność tworzenia zajęć muzycznych i muzyczno-ruchowych z elementami muzykoterapii u dzieci i osób z niepełnosprawnością |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2023/2024" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-19 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR C
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Grażyna Durlow | |
Prowadzący grup: | Grażyna Durlow | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Zaliczenie praktyczne - sprawdzenie umiejętności wykorzystania zdobytej wiedzy teoretycznej w praktyce poprzez przedstawienie własnych propozycji zadań o charakterze muzykoterapeutycznym, z jednoczesnym określeniem ich przeznaczenia, celowości i zakresu działania. Ocena bardzo dobra – bardzo dobre przygotowanie zadań – pod względem merytorycznym i praktycznym – umiejscowionych w obszarze muzykoterapii wraz z umiejętnością trafnego określenia ich celowości; wykazanie się indywidualnością, pomysłowością i kreatywnością w przygotowaniu i realizacji zadań - pkt 23-21: ocena 5,0 Ocena dobra – przygotowanie i przeprowadzenie zadań z umiejętnością określenia ich celów w sposób poprawny - pkt 20: ocena 4,5 - pkt 20-16: ocena 4,0 Ocena dostateczna – realizacja przygotowanych zajęć i określenie ich celów w sposób zadowalający - pkt 15: ocena 3,5 - pkt 14-12: ocena 3,0 Ocena niedostateczna – brak konspektu przygotowanych zajęć, błędy merytoryczne, nieumiejętność zastosowania wiedzy teoretycznej w praktyce, nieumiejętność samodzielnego formułowania wniosków i przeprowadzenia krytycznej analizy, niezgłoszenie się na zaplanowane zaliczenie w terminie sesji zaliczeniowej bez wcześniejszego uprzedzenia prowadzącego - pkt 11: ocena 2,0 |
|
Pełny opis: |
Zajęcia w ramach modułu Muzykoterapia w edukacji 2 stanowią punkt wyjścia do zapoznania się z różnorodnymi formami aktywności muzycznej, ruchowej i muzyczno-ruchowej, wykorzystywanymi w muzykoterapii. Student nabywa umiejętność tworzenia zajęć muzycznych i muzyczno-ruchowych z elementami muzykoterapii u dzieci i osób z niepełnosprawnością |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.