Psychologiczne aspekty niepełnosprawności intelektualnej-różnice programowe
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W6-PA-SEP-S2-RPANI |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Psychologiczne aspekty niepełnosprawności intelektualnej-różnice programowe |
Jednostka: | Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT W
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 5 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Szymon Godawa | |
Prowadzący grup: | Szymon Godawa | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia arytmetyczna ocen z wymaganych w module sposobów weryfikacji efektów kształcenia (w skali 2.0 – 5.0) -przy założeniu, że wszystkie sposoby weryfikacji efektów kształcenia zostały zaliczone pozytywnie (tzn. co najmniej na ocenę dostateczną) - 90 % obecność na zajęciach |
|
Pełny opis: |
Przedmiot Psychologiczne aspekty niepełnosprawności intelektualnej umożliwia studentowi nabycie rozszerzonej wiedzy z zakresu psychologii osób niepełnosprawnych intelektualnie, psychologii emocji i motywacji i psychologii rozwojowej osób z obniżonym intelektem. Powinien umieć pracować w zespole; wyznaczać oraz przyjmować wspólne cele działania; twórczo animować prace nad rozwojem uczestników procesów pedagogicznych oraz wspierać ich samodzielność w zdobywaniu wiedzy, a także inspirować do działań na rzecz uczenia się, posługiwać się podstawowymi ujęciami teoretycznymi w celu analizowania, interpretowania oraz projektowania strategii działań pedagogicznych, twórczo animować prace nad własnym rozwojem oraz rozwojem uczestników procesów edukacyjno-wychowawczych. |
|
Uwagi: |
brak |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR W
CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 5 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Szymon Godawa | |
Prowadzący grup: | Szymon Godawa | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia arytmetyczna ocen z wymaganych w module sposobów weryfikacji efektów kształcenia (w skali 2.0 – 5.0) -przy założeniu, że wszystkie sposoby weryfikacji efektów kształcenia zostały zaliczone pozytywnie (tzn. co najmniej na ocenę dostateczną) - 90 % obecność na zajęciach |
|
Pełny opis: |
Przedmiot Psychologiczne aspekty niepełnosprawności intelektualnej umożliwia studentowi nabycie rozszerzonej wiedzy z zakresu psychologii osób niepełnosprawnych intelektualnie, psychologii emocji i motywacji i psychologii rozwojowej osób z obniżonym intelektem. Powinien umieć pracować w zespole; wyznaczać oraz przyjmować wspólne cele działania; twórczo animować prace nad rozwojem uczestników procesów pedagogicznych oraz wspierać ich samodzielność w zdobywaniu wiedzy, a także inspirować do działań na rzecz uczenia się, posługiwać się podstawowymi ujęciami teoretycznymi w celu analizowania, interpretowania oraz projektowania strategii działań pedagogicznych, twórczo animować prace nad własnym rozwojem oraz rozwojem uczestników procesów edukacyjno-wychowawczych. |
|
Uwagi: |
brak |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-27 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN W
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 5 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Szymon Godawa | |
Prowadzący grup: | Szymon Godawa | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia arytmetyczna ocen z wymaganych w module sposobów weryfikacji efektów kształcenia (w skali 2.0 – 5.0) -przy założeniu, że wszystkie sposoby weryfikacji efektów kształcenia zostały zaliczone pozytywnie (tzn. co najmniej na ocenę dostateczną) - 90 % obecność na zajęciach |
|
Pełny opis: |
Przedmiot Psychologiczne aspekty niepełnosprawności intelektualnej umożliwia studentowi nabycie rozszerzonej wiedzy z zakresu psychologii osób niepełnosprawnych intelektualnie, psychologii emocji i motywacji i psychologii rozwojowej osób z obniżonym intelektem. Powinien umieć pracować w zespole; wyznaczać oraz przyjmować wspólne cele działania; twórczo animować prace nad rozwojem uczestników procesów pedagogicznych oraz wspierać ich samodzielność w zdobywaniu wiedzy, a także inspirować do działań na rzecz uczenia się, posługiwać się podstawowymi ujęciami teoretycznymi w celu analizowania, interpretowania oraz projektowania strategii działań pedagogicznych, twórczo animować prace nad własnym rozwojem oraz rozwojem uczestników procesów edukacyjno-wychowawczych. |
|
Uwagi: |
brak |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.