Edukacja zdrowotna i promocja zdroia
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W6-PE-N2-4PIPZ |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Edukacja zdrowotna i promocja zdroia |
Jednostka: | Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
1.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N W
|
Typ zajęć: |
Wykład, 5 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Gabriela Piechaczek-Ogierman | |
Prowadzący grup: | Gabriela Piechaczek-Ogierman | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena z testu wiadomości – znajomości treści wykładów i rozumienia omawianych problemów wychowawczo-zdrowotnych (w skali 2.0 – 5.0) |
|
Pełny opis: |
Przedmiot edukacja zdrowotna i promocja zdrowia ma przygotować studentów do realizacji zadań wychowawczo-zdrowotnych w środowisku pracy oraz kształtowania postaw prozdrowotnych, prospołecznych i prorodzinnych wśród wychowanków. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N W
|
Typ zajęć: |
Wykład, 5 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Gabriela Piechaczek-Ogierman | |
Prowadzący grup: | Gabriela Piechaczek-Ogierman | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena z testu wiadomości – znajomości treści wykładów i rozumienia omawianych problemów wychowawczo-zdrowotnych (w skali 2.0 – 5.0) |
|
Pełny opis: |
Przedmiot edukacja zdrowotna i promocja zdrowia ma przygotować studentów do realizacji zadań wychowawczo-zdrowotnych w środowisku pracy oraz kształtowania postaw prozdrowotnych, prospołecznych i prorodzinnych wśród wychowanków. Tematyka zajęć ma inspirować przyszłych pedagogów do zdrowego stylu życia i zachowania harmonii zdrowia psychicznego, fizycznego i społecznego. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.