Poradnictwo i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju psychospołecznego -różnice programowe
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W6-PE-OT-S2-RPTRP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Poradnictwo i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju psychospołecznego -różnice programowe |
Jednostka: | Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-21 |
Przejdź do planu
PN W
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 5 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Urszula Klajmon-Lech | |
Prowadzący grup: | Urszula Klajmon-Lech | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia arytmetyczna z poszczególnych sposobów weryfikacji efektów kształcenia. Ocena z ćwiczeń ustalana jest na podstawie średniej ważonej: aktywność na zajęciach – oraz przygotowanie projektu na podstawie samodzielnej lektury, analizy bazy Internetu 70%, jego prezentacja 30%, przy założeniu, że wszystkie sposoby weryfikacji efektów kształcenia zaliczone są pozytywnie. |
|
Pełny opis: |
Przedmiot zaznajamia studenta zarówno z ogólnymi pojęciami takimi, jak pomoc psychologiczna, poradnictwo psychologiczne, terapeutyczne; jak i z konkretnymi formami działania psychologiczno-pedagogicznego wobec osób z zaburzeniami psycho-społecznymi. |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-20 |
Przejdź do planu
PN W
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 5 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Urszula Klajmon-Lech | |
Prowadzący grup: | Urszula Klajmon-Lech | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia arytmetyczna z poszczególnych sposobów weryfikacji efektów kształcenia. Ocena z ćwiczeń ustalana jest na podstawie średniej ważonej: aktywność na zajęciach – oraz przygotowanie projektu na podstawie samodzielnej lektury, analizy bazy Internetu 70%, jego prezentacja 30%, przy założeniu, że wszystkie sposoby weryfikacji efektów kształcenia zaliczone są pozytywnie. |
|
Pełny opis: |
Przedmiot zaznajamia studenta zarówno z ogólnymi pojęciami takimi, jak pomoc psychologiczna, poradnictwo psychologiczne, terapeutyczne; jak i z konkretnymi formami działania psychologiczno-pedagogicznego wobec osób z zaburzeniami psycho-społecznymi. |
|
Uwagi: |
- |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-26 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 5 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia arytmetyczna z poszczególnych sposobów weryfikacji efektów kształcenia. Ocena z ćwiczeń ustalana jest na podstawie średniej ważonej: aktywność na zajęciach – oraz przygotowanie projektu na podstawie samodzielnej lektury, analizy bazy Internetu 70%, jego prezentacja 30%, przy założeniu, że wszystkie sposoby weryfikacji efektów kształcenia zaliczone są pozytywnie. |
|
Pełny opis: |
Przedmiot zaznajamia studenta zarówno z ogólnymi pojęciami takimi, jak pomoc psychologiczna, poradnictwo psychologiczne, terapeutyczne; jak i z konkretnymi formami działania psychologiczno-pedagogicznego wobec osób z zaburzeniami psycho-społecznymi. |
|
Uwagi: |
- |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.