Metody badań pedagogicznych
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W6-PE-S1-4MBP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Metody badań pedagogicznych |
Jednostka: | Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT W
C
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Barbara Grabowska | |
Prowadzący grup: | Barbara Grabowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena jest średnią arytmetyczną ocen z wszystkich form i sposobów weryfikacji efektów kształcenia, przy założeniu, że wszystkie zostały zaliczone pozytywnie (tzn. na ocenę co najmniej dostateczną). Każda forma i sposób realizacji efektów kształcenia oceniany jest osobno. |
|
Pełny opis: |
Student musi nabyć odpowiednią wiedzę i umiejętności, a także musi posiadać odpowiednie kompetencje społeczne potrzebne do zrozumienia teoretycznego i praktycznego w zakresie procedury postępowania badawczego. Powinien zapoznać się z literaturą obowiązkową i uzupełniającą, samodzielnie pracować z tekstem. |
|
Uwagi: |
Student powinien zapoznać się z właściwym materiałem drukowanym (publikacje wskazane w wykazie literatury obowiązkowej i uzupełniającej) oraz wizualnym (ilustracje, zdjęcia, filmy, modele) w celu nabycia odpowiedniej wiedzy z zakresu metod badań pedagogicznych. Powinien kształtować umiejętności oraz kompetencje społeczne odpowiednie do analizy i krytycznej oceny omawianych problemów badawczych. Powinien brać aktywny udział w dyskusji, podejmować współpracę z innymi członkami zespołu i umieć pracować indywidualnie. Student – pracując w grupie – ma przygotować i przedstawić prezentację, szukając dodatkowych informacji w różnych dostępnych źródłach. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT C
W
ŚR C
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Gabriela Piechaczek-Ogierman | |
Prowadzący grup: | Barbara Chojnacka-Synaszko, Gabriela Piechaczek-Ogierman | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena jest średnią arytmetyczną ocen z wszystkich form i sposobów weryfikacji efektów kształcenia, przy założeniu, że wszystkie zostały zaliczone pozytywnie (tzn. na ocenę co najmniej dostateczną). Każda forma i sposób realizacji efektów kształcenia oceniany jest osobno. |
|
Pełny opis: |
Student musi nabyć odpowiednią wiedzę i umiejętności, a także musi posiadać odpowiednie kompetencje społeczne potrzebne do zrozumienia teoretycznego i praktycznego w zakresie procedury postępowania badawczego. Powinien zapoznać się z literaturą obowiązkową i uzupełniającą, samodzielnie pracować z tekstem. |
|
Uwagi: |
Student powinien zapoznać się z właściwym materiałem drukowanym (publikacje wskazane w wykazie literatury obowiązkowej i uzupełniającej) oraz wizualnym (ilustracje, zdjęcia, filmy, modele) w celu nabycia odpowiedniej wiedzy z zakresu metod badań pedagogicznych. Powinien kształtować umiejętności oraz kompetencje społeczne odpowiednie do analizy i krytycznej oceny omawianych problemów badawczych. Powinien brać aktywny udział w dyskusji, podejmować współpracę z innymi członkami zespołu i umieć pracować indywidualnie. Student – pracując w grupie – ma przygotować i przedstawić prezentację, szukając dodatkowych informacji w różnych dostępnych źródłach. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-27 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR W
C
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewa Ogrodzka-Mazur | |
Prowadzący grup: | Ewa Ogrodzka-Mazur | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena jest średnią arytmetyczną ocen z wszystkich form i sposobów weryfikacji efektów kształcenia, przy założeniu, że wszystkie zostały zaliczone pozytywnie (tzn. na ocenę co najmniej dostateczną). Każda forma i sposób realizacji efektów kształcenia oceniany jest osobno. |
|
Pełny opis: |
Student musi nabyć odpowiednią wiedzę i umiejętności, a także musi posiadać odpowiednie kompetencje społeczne potrzebne do zrozumienia teoretycznego i praktycznego w zakresie procedury postępowania badawczego. Powinien zapoznać się z literaturą obowiązkową i uzupełniającą, samodzielnie pracować z tekstem. |
|
Uwagi: |
Student powinien zapoznać się z właściwym materiałem drukowanym (publikacje wskazane w wykazie literatury obowiązkowej i uzupełniającej) oraz wizualnym (ilustracje, zdjęcia, filmy, modele) w celu nabycia odpowiedniej wiedzy z zakresu metod badań pedagogicznych. Powinien kształtować umiejętności oraz kompetencje społeczne odpowiednie do analizy i krytycznej oceny omawianych problemów badawczych. Powinien brać aktywny udział w dyskusji, podejmować współpracę z innymi członkami zespołu i umieć pracować indywidualnie. Student – pracując w grupie – ma przygotować i przedstawić prezentację, szukając dodatkowych informacji w różnych dostępnych źródłach. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.