Metody badań pedagogicznych
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W6-PE-WIP-S2-4MBP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Metody badań pedagogicznych |
Jednostka: | Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR C
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Gabriela Piechaczek-Ogierman | |
Prowadzący grup: | Gabriela Piechaczek-Ogierman | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia arytmetyczna dwóch ocen uzyskanych z pracy pisemnej oraz indywidualnego projektu badawczego. |
|
Pełny opis: |
Celem przedmiotu metody badań pedagogicznych jest przygotowanie studentów do projektowania i prowadzenia badań w obszarze edukacji. Treści przedmiotu dostarczają wiedzę i umiejętności, która umożliwiają im efektywne zdobywanie dalszego doświadczenia badawczego. Studenci zapoznają się z podstawowymi metodami badań pedagogicznych. Uczą się dobrać strategię badawczą, metodę/technikę/ narzędzie badawcze odpowiednie do założonego celu badań z uwzględnieniem wad i zalet wybranej metodologii badań. Podejmują próby prezentacji i interpretacji wyników badań, z uwzględnieniem wniosków. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR C
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Gabriela Piechaczek-Ogierman | |
Prowadzący grup: | Gabriela Piechaczek-Ogierman | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia arytmetyczna dwóch ocen uzyskanych z pracy pisemnej oraz indywidualnego projektu badawczego. |
|
Pełny opis: |
Celem przedmiotu metody badań pedagogicznych jest przygotowanie studentów do projektowania i prowadzenia badań w obszarze edukacji. Treści przedmiotu dostarczają wiedzę i umiejętności, która umożliwiają im efektywne zdobywanie dalszego doświadczenia badawczego. Studenci zapoznają się z podstawowymi metodami badań pedagogicznych. Uczą się dobrać strategię badawczą, metodę/technikę/ narzędzie badawcze odpowiednie do założonego celu badań z uwzględnieniem wad i zalet wybranej metodologii badań. Podejmują próby prezentacji i interpretacji wyników badań, z uwzględnieniem wniosków. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.