Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Pracownia dyplomowa 3D

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: W6-PGMR-S2-PD3D1
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Pracownia dyplomowa 3D
Jednostka: Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 9.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: (brak danych)
Rodzaj przedmiotu:

fakultatywny ograniczonego wyboru

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2021-10-01 - 2022-02-20
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 90 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Kaja Renkas
Prowadzący grup: Katarzyna Kroczek-Wasińska, Małgorzata Łuszczak, Kaja Renkas
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Przedmiot kończy się zaliczeniem z oceną. Podstawę zaliczenia i oceny

stanowi cały dorobek semestralny, na który składają się poszczególne

ćwiczenia. Student przedstawia wykonane prace osobiście podczas

przeglądu zaliczeniowego.

Na całokształt oceny składają się:

– uczestnictwo studenta na zajęciach, konsultowanie realizowanych

projektów, systematyczność pracy – 20%

– zrealizowane ćwiczenia na zajęciach oraz samodzielna praca

studenta poza czasem zajęciowym, poziom wykonania prac– 60%

– umiejętność wyrażania i uzasadniania swoich wyborów,

innowacyjność, kreatywne rozwiązania, progres – 20%

Student, którego nieobecność jest usprawiedliwiona podczas przeglądu

zaliczeniowego może przedstawić pracę zaliczeniową w późniejszym

terminie ustalonym indywidualnie z prowadzącym.

Student, którego nieobecnność jest nieusprawiedliwiona podczas

pierwszego terminu zaliczeniowego otrzymuje ocenę niedostateczną.

Student może przystąpić do drugiego terminu zaliczeniowego.

Uwagi: W przypadku nieobecności studenta podczas zajęć, przeglądów

lub egzaminu student zobowiązany jest do przedstawienia

usprawiedliwienia lekarskiego. W innych przypadkach, gdy

usprawiedliwienie jest niewystarczająco umotywowane, prowadzący

zajęcia zastrzega sobie prawo do jego nieuwzględnienia.

Pełny opis:

Student będzie świadom powiązań pomiędzy teoretycznymi i praktycznymi aspektami projektowania gier 3D, będzie podążał za rozwojem technologicznym.

Posiądzie umiejętność samodzielnego realizowania koncepcji graficznych gier 3D w oparciu o samodzielne i niezależne wykorzystanie wyobraźni, intuicji i emocjonalności.

Będzie potrafił zaprezentować swoje dokonania publicznie oraz będzie potrafił

analizować i interpretować informacje niezbędne do samodzielnej pracy.

Student będzie potrafił dokonać samooceny oraz zbudować konstruktywną krytykę w obrębie swoich działań.

Student będzie potrafił samodzielnie, w oparciu o wskazówki, wykonać kompletny, logicznie spójny, interesujący artystycznie, poparty wiedzą teoretyczną oraz wysokim poziomem umiejętności technicznych projekt dyplomowy. Student będzie potrafił samodzielnie zaprojektować i wykonać

projekt dyplomowy, który obejmuje takie zagadnienia jak: działająca jednostka gry, concept art, projektowanie postaci, projektowanie środowiska, projektowanie elementów GUI. Będzie potrafił wykonać kompletną dokumentację gry, a także zaprezentować własną koncepcję.

Metodologia pracy:

Opracowanie koncepcji dyplomu

Przygotowanie dokumenttu z opisem pracy oraz referencjami

Przygotowanie wstępnych projektów, wizualizacji

Dopracowywanie oraz rozwijanie koncepcji dyplomowej

Przygotowanie spójnej prezentacji dyplomowej

Uwagi:

Zajęcia prowadzone hybrydowo

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-02-26
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 90 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Kaja Renkas
Prowadzący grup: Katarzyna Kroczek-Wasińska, Małgorzata Łuszczak, Kaja Renkas
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-18
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 90 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Kaja Renkas
Prowadzący grup: Katarzyna Kroczek-Wasińska, Małgorzata Łuszczak, Kaja Renkas
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Przedmiot kończy się zaliczeniem z oceną. Podstawę zaliczenia i oceny

stanowi cały dorobek semestralny, na który składają się poszczególne

ćwiczenia. Student przedstawia wykonane prace osobiście podczas

przeglądu zaliczeniowego.

Na całokształt oceny składają się:

– uczestnictwo studenta na zajęciach, konsultowanie realizowanych

projektów, systematyczność pracy – 20%

– zrealizowane ćwiczenia na zajęciach oraz samodzielna praca

studenta poza czasem zajęciowym, poziom wykonania prac– 60%

– umiejętność wyrażania i uzasadniania swoich wyborów,

innowacyjność, kreatywne rozwiązania, progres – 20%

Student, którego nieobecność jest usprawiedliwiona podczas przeglądu

zaliczeniowego może przedstawić pracę zaliczeniową w późniejszym

terminie ustalonym indywidualnie z prowadzącym.

Student, którego nieobecnność jest nieusprawiedliwiona podczas

pierwszego terminu zaliczeniowego otrzymuje ocenę niedostateczną.

Student może przystąpić do drugiego terminu zaliczeniowego.

Uwagi: W przypadku nieobecności studenta podczas zajęć, przeglądów

lub egzaminu student zobowiązany jest do przedstawienia

usprawiedliwienia lekarskiego. W innych przypadkach, gdy

usprawiedliwienie jest niewystarczająco umotywowane, prowadzący

zajęcia zastrzega sobie prawo do jego nieuwzględnienia.

Pełny opis:

Student będzie świadom powiązań pomiędzy teoretycznymi i praktycznymi aspektami projektowania gier 3D, będzie podążał za rozwojem technologicznym.

Posiądzie umiejętność samodzielnego realizowania koncepcji graficznych gier 3D w oparciu o samodzielne i niezależne wykorzystanie wyobraźni, intuicji i emocjonalności.

Będzie potrafił zaprezentować swoje dokonania publicznie oraz będzie potrafił

analizować i interpretować informacje niezbędne do samodzielnej pracy.

Student będzie potrafił dokonać samooceny oraz zbudować konstruktywną krytykę w obrębie swoich działań.

Student będzie potrafił samodzielnie, w oparciu o wskazówki, wykonać kompletny, logicznie spójny, interesujący artystycznie, poparty wiedzą teoretyczną oraz wysokim poziomem umiejętności technicznych projekt dyplomowy. Student będzie potrafił samodzielnie zaprojektować i wykonać

projekt dyplomowy, który obejmuje takie zagadnienia jak: działająca jednostka gry, concept art, projektowanie postaci, projektowanie środowiska, projektowanie elementów GUI. Będzie potrafił wykonać kompletną dokumentację gry, a także zaprezentować własną koncepcję.

Metodologia pracy:

Opracowanie koncepcji dyplomu

Przygotowanie dokumenttu z opisem pracy oraz referencjami

Przygotowanie wstępnych projektów, wizualizacji

Dopracowywanie oraz rozwijanie koncepcji dyplomowej

Przygotowanie spójnej prezentacji dyplomowej

Uwagi:

Zajęcia prowadzone hybrydowo

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)