Pracownia dyplomowa 3D
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W6-PGMR-S2-PD3D1 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Pracownia dyplomowa 3D |
Jednostka: | Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
9.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | fakultatywny ograniczonego wyboru |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-20 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR C
C
C
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 90 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Kaja Renkas | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Kroczek-Wasińska, Małgorzata Łuszczak, Kaja Renkas | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Przedmiot kończy się zaliczeniem z oceną. Podstawę zaliczenia i oceny stanowi cały dorobek semestralny, na który składają się poszczególne ćwiczenia. Student przedstawia wykonane prace osobiście podczas przeglądu zaliczeniowego. Na całokształt oceny składają się: – uczestnictwo studenta na zajęciach, konsultowanie realizowanych projektów, systematyczność pracy – 20% – zrealizowane ćwiczenia na zajęciach oraz samodzielna praca studenta poza czasem zajęciowym, poziom wykonania prac– 60% – umiejętność wyrażania i uzasadniania swoich wyborów, innowacyjność, kreatywne rozwiązania, progres – 20% Student, którego nieobecność jest usprawiedliwiona podczas przeglądu zaliczeniowego może przedstawić pracę zaliczeniową w późniejszym terminie ustalonym indywidualnie z prowadzącym. Student, którego nieobecnność jest nieusprawiedliwiona podczas pierwszego terminu zaliczeniowego otrzymuje ocenę niedostateczną. Student może przystąpić do drugiego terminu zaliczeniowego. Uwagi: W przypadku nieobecności studenta podczas zajęć, przeglądów lub egzaminu student zobowiązany jest do przedstawienia usprawiedliwienia lekarskiego. W innych przypadkach, gdy usprawiedliwienie jest niewystarczająco umotywowane, prowadzący zajęcia zastrzega sobie prawo do jego nieuwzględnienia. |
|
Pełny opis: |
Student będzie świadom powiązań pomiędzy teoretycznymi i praktycznymi aspektami projektowania gier 3D, będzie podążał za rozwojem technologicznym. Posiądzie umiejętność samodzielnego realizowania koncepcji graficznych gier 3D w oparciu o samodzielne i niezależne wykorzystanie wyobraźni, intuicji i emocjonalności. Będzie potrafił zaprezentować swoje dokonania publicznie oraz będzie potrafił analizować i interpretować informacje niezbędne do samodzielnej pracy. Student będzie potrafił dokonać samooceny oraz zbudować konstruktywną krytykę w obrębie swoich działań. Student będzie potrafił samodzielnie, w oparciu o wskazówki, wykonać kompletny, logicznie spójny, interesujący artystycznie, poparty wiedzą teoretyczną oraz wysokim poziomem umiejętności technicznych projekt dyplomowy. Student będzie potrafił samodzielnie zaprojektować i wykonać projekt dyplomowy, który obejmuje takie zagadnienia jak: działająca jednostka gry, concept art, projektowanie postaci, projektowanie środowiska, projektowanie elementów GUI. Będzie potrafił wykonać kompletną dokumentację gry, a także zaprezentować własną koncepcję. Metodologia pracy: Opracowanie koncepcji dyplomu Przygotowanie dokumenttu z opisem pracy oraz referencjami Przygotowanie wstępnych projektów, wizualizacji Dopracowywanie oraz rozwijanie koncepcji dyplomowej Przygotowanie spójnej prezentacji dyplomowej |
|
Uwagi: |
Zajęcia prowadzone hybrydowo |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-26 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR C
C
C
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 90 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Kaja Renkas | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Kroczek-Wasińska, Małgorzata Łuszczak, Kaja Renkas | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-18 |
Przejdź do planu
PN WT C
C
C
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 90 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Kaja Renkas | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Kroczek-Wasińska, Małgorzata Łuszczak, Kaja Renkas | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Przedmiot kończy się zaliczeniem z oceną. Podstawę zaliczenia i oceny stanowi cały dorobek semestralny, na który składają się poszczególne ćwiczenia. Student przedstawia wykonane prace osobiście podczas przeglądu zaliczeniowego. Na całokształt oceny składają się: – uczestnictwo studenta na zajęciach, konsultowanie realizowanych projektów, systematyczność pracy – 20% – zrealizowane ćwiczenia na zajęciach oraz samodzielna praca studenta poza czasem zajęciowym, poziom wykonania prac– 60% – umiejętność wyrażania i uzasadniania swoich wyborów, innowacyjność, kreatywne rozwiązania, progres – 20% Student, którego nieobecność jest usprawiedliwiona podczas przeglądu zaliczeniowego może przedstawić pracę zaliczeniową w późniejszym terminie ustalonym indywidualnie z prowadzącym. Student, którego nieobecnność jest nieusprawiedliwiona podczas pierwszego terminu zaliczeniowego otrzymuje ocenę niedostateczną. Student może przystąpić do drugiego terminu zaliczeniowego. Uwagi: W przypadku nieobecności studenta podczas zajęć, przeglądów lub egzaminu student zobowiązany jest do przedstawienia usprawiedliwienia lekarskiego. W innych przypadkach, gdy usprawiedliwienie jest niewystarczająco umotywowane, prowadzący zajęcia zastrzega sobie prawo do jego nieuwzględnienia. |
|
Pełny opis: |
Student będzie świadom powiązań pomiędzy teoretycznymi i praktycznymi aspektami projektowania gier 3D, będzie podążał za rozwojem technologicznym. Posiądzie umiejętność samodzielnego realizowania koncepcji graficznych gier 3D w oparciu o samodzielne i niezależne wykorzystanie wyobraźni, intuicji i emocjonalności. Będzie potrafił zaprezentować swoje dokonania publicznie oraz będzie potrafił analizować i interpretować informacje niezbędne do samodzielnej pracy. Student będzie potrafił dokonać samooceny oraz zbudować konstruktywną krytykę w obrębie swoich działań. Student będzie potrafił samodzielnie, w oparciu o wskazówki, wykonać kompletny, logicznie spójny, interesujący artystycznie, poparty wiedzą teoretyczną oraz wysokim poziomem umiejętności technicznych projekt dyplomowy. Student będzie potrafił samodzielnie zaprojektować i wykonać projekt dyplomowy, który obejmuje takie zagadnienia jak: działająca jednostka gry, concept art, projektowanie postaci, projektowanie środowiska, projektowanie elementów GUI. Będzie potrafił wykonać kompletną dokumentację gry, a także zaprezentować własną koncepcję. Metodologia pracy: Opracowanie koncepcji dyplomu Przygotowanie dokumenttu z opisem pracy oraz referencjami Przygotowanie wstępnych projektów, wizualizacji Dopracowywanie oraz rozwijanie koncepcji dyplomowej Przygotowanie spójnej prezentacji dyplomowej |
|
Uwagi: |
Zajęcia prowadzone hybrydowo |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.