Marketing biblioteczny
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 02-BN-N2-MB01 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Marketing biblioteczny |
Jednostka: | Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Wymagania wstępne: | Podstawowa wiedza z zakresu bibliotekarstwa, znajomość specyfiki biblioteki jako instytucji kultury i form jej działalności (uzyskany tytuł licencjata z zakresu informacji naukowej i bibliotekoznawstwa). |
Skrócony opis: |
W ramach modułu studenci zdobędą wiedzę z zakresu marketingu i umiejętności wykorzystania narzędzi marketingowych w działalności bibliotek. Realizacja modułu ma sprawić przede wszystkim, by student potrafił zastosować teorię w praktyce, umiał dostosować metody i narzędzia z zakresu zarządzania i marketingu w działalności (oraz jej projektowaniu) biblioteki jako niedochodowej instytucji kultury. Celowi temu służy wykorzystanie metod aktywizujących studentów oraz analizowanie i krytyczna ocena licznych przykładów działań marketingowych podejmowanych przez biblioteki różnych typów. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.