PRZYGOTOWANIE PSYCHOLOGICZNE DO NAUCZANIA NA III i IV ET. EDUK.
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 0301-MT-S2-12-PPSNB | Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | PRZYGOTOWANIE PSYCHOLOGICZNE DO NAUCZANIA NA III i IV ET. EDUK. | ||
Jednostka: | Instytut Matematyki | ||
Grupy: |
Przedmioty specjalistyczne - matematyka nauczycielska /stacjonarne II stopnia/ |
||
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
2.00
(w zależności od programu) ![]() ![]() |
||
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2015/2016" (zakończony)
Okres: | 2015-10-01 - 2016-02-17 |
![]() |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin, 30 miejsc ![]() Wykład, 15 godzin, 30 miejsc ![]() |
|
Koordynatorzy: | Elżbieta Turska | |
Prowadzący grup: | Dagna Kocur, Elżbieta Turska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie lub ocena |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia arytmetyczna ocen z: 1. Egzaminu - jego rezultat przedstawiony będzie w postaci uzyskanych punktów, przeliczonych na konwencjonalna ocenę w skalo 2,0-5,0. 2. Ćwiczeń (Średnia z oceny z kolokwium oraz opracowania projektu; Warunkiem uzyskania pozytywnej oceny z ćwiczeń jest obecność na minimum 90% zajęć). |
|
Pełny opis: |
Celem zajęć jest wyposażenie studentów w psychologiczne podstawy nauczania na III i IV etapie edukacyjnym. Problematyka wykładu odnosi się do następujących zagadnień: 1. Sylwetka rozwojowa ucznia w okresie adolescencji i wczesnej dorosłości - rozwój fizyczny, motoryczny i psychoseksualny 2. Sylwetka rozwojowa ucznia w okresie adolescencji i wczesnej dorosłości - rozwój procesów poznawczych 3. Sylwetka rozwojowa ucznia w okresie adolescencji i wczesnej dorosłości - rozwój społeczno-emocjonalny. Krystalizowanie się tożsamości 4. Sylwetka rozwojowa ucznia w okresie adolescencji i wczesnej dorosłości - dorosłość, identyfikacja z nowymi rolami społecznymi, kształtowanie się stylu życia 5. Formy aktywności młodzieży 6. Kontakty społeczne ucznia - rówieśnicy contra rodzice i wychowawcy, potencjalne zagrożenia 7. Zaburzenia funkcjonowania w okresie dorastania | |
Uwagi: |
brak |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2016/2017" (zakończony)
Okres: | 2016-10-01 - 2017-02-17 |
![]() |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin, 30 miejsc ![]() Wykład, 15 godzin, 30 miejsc ![]() |
|
Koordynatorzy: | Elżbieta Turska | |
Prowadzący grup: | Dagna Kocur, Elżbieta Turska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie lub ocena |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia arytmetyczna ocen z: 1. Egzaminu - jego rezultat przedstawiony będzie w postaci uzyskanych punktów, przeliczonych na konwencjonalna ocenę w skalo 2,0-5,0. 2. Ćwiczeń (Średnia z oceny z kolokwium oraz opracowania projektu; Warunkiem uzyskania pozytywnej oceny z ćwiczeń jest obecność na minimum 90% zajęć). |
|
Pełny opis: |
Celem zajęć jest wyposażenie studentów w psychologiczne podstawy nauczania na III i IV etapie edukacyjnym. Problematyka wykładu odnosi się do następujących zagadnień: 1. Sylwetka rozwojowa ucznia w okresie adolescencji i wczesnej dorosłości - rozwój fizyczny, motoryczny i psychoseksualny 2. Sylwetka rozwojowa ucznia w okresie adolescencji i wczesnej dorosłości - rozwój procesów poznawczych 3. Sylwetka rozwojowa ucznia w okresie adolescencji i wczesnej dorosłości - rozwój społeczno-emocjonalny. Krystalizowanie się tożsamości 4. Sylwetka rozwojowa ucznia w okresie adolescencji i wczesnej dorosłości - dorosłość, identyfikacja z nowymi rolami społecznymi, kształtowanie się stylu życia 5. Formy aktywności młodzieży 6. Kontakty społeczne ucznia - rówieśnicy contra rodzice i wychowawcy, potencjalne zagrożenia 7. Zaburzenia funkcjonowania w okresie dorastania | |
Uwagi: |
brak |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2017/2018" (zakończony)
Okres: | 2017-10-01 - 2018-02-18 |
![]() |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin, 30 miejsc ![]() Wykład, 15 godzin, 30 miejsc ![]() |
|
Koordynatorzy: | Elżbieta Turska | |
Prowadzący grup: | Dagna Kocur, Elżbieta Turska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie lub ocena |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia arytmetyczna ocen z: 1. Egzaminu - jego rezultat przedstawiony będzie w postaci uzyskanych punktów, przeliczonych na konwencjonalna ocenę w skalo 2,0-5,0. 2. Ćwiczeń (Średnia z oceny z kolokwium oraz opracowania projektu; Warunkiem uzyskania pozytywnej oceny z ćwiczeń jest obecność na minimum 90% zajęć). |
|
Pełny opis: |
Celem zajęć jest wyposażenie studentów w psychologiczne podstawy nauczania na III i IV etapie edukacyjnym. Problematyka wykładu odnosi się do następujących zagadnień: 1. Sylwetka rozwojowa ucznia w okresie adolescencji i wczesnej dorosłości - rozwój fizyczny, motoryczny i psychoseksualny 2. Sylwetka rozwojowa ucznia w okresie adolescencji i wczesnej dorosłości - rozwój procesów poznawczych 3. Sylwetka rozwojowa ucznia w okresie adolescencji i wczesnej dorosłości - rozwój społeczno-emocjonalny. Krystalizowanie się tożsamości 4. Sylwetka rozwojowa ucznia w okresie adolescencji i wczesnej dorosłości - dorosłość, identyfikacja z nowymi rolami społecznymi, kształtowanie się stylu życia 5. Formy aktywności młodzieży 6. Kontakty społeczne ucznia - rówieśnicy contra rodzice i wychowawcy, potencjalne zagrożenia 7. Zaburzenia funkcjonowania w okresie dorastania | |
Uwagi: |
brak |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-17 |
![]() |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin, 30 miejsc ![]() Wykład, 15 godzin, 30 miejsc ![]() |
|
Koordynatorzy: | Elżbieta Turska | |
Prowadzący grup: | Dagna Kocur, Elżbieta Turska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie lub ocena |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia arytmetyczna ocen z: 1. Egzaminu - jego rezultat przedstawiony będzie w postaci uzyskanych punktów, przeliczonych na konwencjonalna ocenę w skalo 2,0-5,0. 2. Ćwiczeń (Średnia z oceny z kolokwium oraz opracowania projektu; Warunkiem uzyskania pozytywnej oceny z ćwiczeń jest obecność na minimum 90% zajęć). |
|
Pełny opis: |
Celem zajęć jest wyposażenie studentów w psychologiczne podstawy nauczania na III i IV etapie edukacyjnym. Problematyka wykładu odnosi się do następujących zagadnień: 1. Sylwetka rozwojowa ucznia w okresie adolescencji i wczesnej dorosłości - rozwój fizyczny, motoryczny i psychoseksualny 2. Sylwetka rozwojowa ucznia w okresie adolescencji i wczesnej dorosłości - rozwój procesów poznawczych 3. Sylwetka rozwojowa ucznia w okresie adolescencji i wczesnej dorosłości - rozwój społeczno-emocjonalny. Krystalizowanie się tożsamości 4. Sylwetka rozwojowa ucznia w okresie adolescencji i wczesnej dorosłości - dorosłość, identyfikacja z nowymi rolami społecznymi, kształtowanie się stylu życia 5. Formy aktywności młodzieży 6. Kontakty społeczne ucznia - rówieśnicy contra rodzice i wychowawcy, potencjalne zagrożenia 7. Zaburzenia funkcjonowania w okresie dorastania | |
Uwagi: |
brak |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.