MATEMATYCZNE ZADANIA KONKURSOWE
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 0301-MT-S2-16-MZAK | Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | MATEMATYCZNE ZADANIA KONKURSOWE | ||
Jednostka: | Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych | ||
Grupy: |
Przedmioty specjalistyczne - matematyka nauczycielska /stacjonarne II stopnia/ |
||
Punkty ECTS i inne: |
2.00 ![]() |
||
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2016/2017" (zakończony)
Okres: | 2017-02-18 - 2017-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin, 20 miejsc ![]() |
|
Koordynatorzy: | Sylwia Kania | |
Prowadzący grup: | Sylwia Kania | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Na ocenę będzie mieć wpływ forma i jakość przygotowanych przez studentów materiałów - opracowań i rozwiązań zadań konkursowych z matematyki z III i IV etapu edukacyjnego. Oceniane będzie również przygotowanie merytoryczne studenta do zajęć, znajomość poznanych wcześniej pojęć i zagadnień oraz udział w dyskusjach. Średnia arytmetyczna poszczególnych ocen cząstkowych będzie wyznacznikiem oceny końcowej. |
|
Pełny opis: |
Zajęcia będą prowadzone w oparciu o dwa podstawowe aspekty pracy z zadaniami konkursowymi z matematyki III i IV etapu edukacyjnego: 1. Jak rozwiązywać zadania konkursowe 2. Jak uczyć rozwiązywania zadań konkursowych. Zajęcia mają również na celu przygotować przyszłego nauczyciela do pracy z uczniem zdolnym. Na zajęciach uwzględniane będą następujące konkursy (m.in.): Olimpiada Matematyczna, Sląski Konkurs Matematyczny, Kangur Matematyczny,konkursy przedmiotowe (kuratoryjny). |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2017/2018" (zakończony)
Okres: | 2018-02-19 - 2018-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin, 20 miejsc ![]() |
|
Koordynatorzy: | Sylwia Kania | |
Prowadzący grup: | Sylwia Kania | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Na ocenę będzie mieć wpływ forma i jakość przygotowanych przez studentów materiałów - opracowań i rozwiązań zadań konkursowych z matematyki z III i IV etapu edukacyjnego. Oceniane będzie również przygotowanie merytoryczne studenta do zajęć, znajomość poznanych wcześniej pojęć i zagadnień oraz udział w dyskusjach. Średnia arytmetyczna poszczególnych ocen cząstkowych będzie wyznacznikiem oceny końcowej. |
|
Pełny opis: |
Zajęcia będą prowadzone w oparciu o dwa podstawowe aspekty pracy z zadaniami konkursowymi z matematyki III i IV etapu edukacyjnego: 1. Jak rozwiązywać zadania konkursowe 2. Jak uczyć rozwiązywania zadań konkursowych. Zajęcia mają również na celu przygotować przyszłego nauczyciela do pracy z uczniem zdolnym. Na zajęciach uwzględniane będą następujące konkursy (m.in.): Olimpiada Matematyczna, Sląski Konkurs Matematyczny, Diamentowy Indeks AGH ,konkursy przedmiotowe (kuratoryjny). |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2019-02-18 - 2019-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin, 20 miejsc ![]() |
|
Koordynatorzy: | Sylwia Kania | |
Prowadzący grup: | Sylwia Kania | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Na ocenę będzie mieć wpływ forma i jakość przygotowanych przez studentów materiałów - opracowań i rozwiązań zadań konkursowych z matematyki z III i IV etapu edukacyjnego. Oceniane będzie również przygotowanie merytoryczne studenta do zajęć, znajomość poznanych wcześniej pojęć i zagadnień oraz udział w dyskusjach. Średnia arytmetyczna poszczególnych ocen cząstkowych będzie wyznacznikiem oceny końcowej. |
|
Pełny opis: |
Zajęcia będą prowadzone w oparciu o dwa podstawowe aspekty pracy z zadaniami konkursowymi z matematyki III i IV etapu edukacyjnego: 1. Jak rozwiązywać zadania konkursowe 2. Jak uczyć rozwiązywania zadań konkursowych. Zajęcia mają również na celu przygotować przyszłego nauczyciela do pracy z uczniem zdolnym. Na zajęciach uwzględniane będą następujące konkursy (m.in.): Olimpiada Matematyczna, Sląski Konkurs Matematyczny, Diamentowy Indeks AGH ,konkursy przedmiotowe (kuratoryjny). | |
Uwagi: |
Zajęcia mogą być prowadzone zarówno w formie stacjonarnej jak i zdalnej. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2020-02-24 - 2020-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin, 20 miejsc ![]() |
|
Koordynatorzy: | Sylwia Kania | |
Prowadzący grup: | Sylwia Kania | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Na ocenę będzie mieć wpływ forma i jakość przygotowanych przez studentów materiałów - opracowań i rozwiązań zadań konkursowych z matematyki. Oceniane będzie również przygotowanie merytoryczne studenta do zajęć, znajomość poznanych wcześniej pojęć i zagadnień oraz udział w dyskusjach. Średnia arytmetyczna poszczególnych ocen cząstkowych będzie wyznacznikiem oceny końcowej. |
|
Pełny opis: |
Zajęcia będą prowadzone w oparciu o dwa podstawowe aspekty pracy z zadaniami konkursowymi z matematyki dla szkół ponadpodstawowych: 1. Jak rozwiązywać zadania konkursowe 2. Jak uczyć rozwiązywania zadań konkursowych. Zajęcia mają również na celu przygotować przyszłego nauczyciela do pracy z uczniem zdolnym. Na zajęciach uwzględniane będą następujące konkursy (m.in.): Olimpiada Matematyczna, Sląski Konkurs Matematyczny, Diamentowy Indeks AGH ,konkursy przedmiotowe (kuratoryjny). | |
Uwagi: |
Zajęcia mogą być prowadzone zarówno w formie stacjonarnej jak i zdalnej. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.