Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Polityczne Public Relations

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 05-DK-S2-PPR17 Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Polityczne Public Relations
Jednostka: Wydział Nauk Społecznych
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 3.00
Język prowadzenia: (brak danych)

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2017/2018" (zakończony)

Okres: 2018-02-19 - 2018-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Bernard Grzonka
Prowadzący grup: Bernard Grzonka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie lub ocena
Konwersatorium - Zaliczenie lub ocena
Sposób ustalania oceny końcowej:

Ocena aktywnego uczestnictwa na zajęciach i poziomu przygotowania. Udział w dyskusjach na większości zajęć – odnotowywanie aktywności. Ocena prezentacji grupowej - planu strategii wizerunkowej wybranego podmiotu politycznego, ocena pracy semestralnej - krótkiego eseju poświęconego wybranemu aspektowi politycznego public relations.

Pełny opis:

Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z istotą i specyfiką politycznego public relations, różnicami pomiędzy PR a innymi formami komunikowania wykorzystywanymi w komunikowaniu politycznym. Poznanie środków wykorzystywanych w współczesnym politycznym public relations. Znaczeniem etyki w działalności public relations i w polityce. Ponadto zasad przygotowywania strategii w politycznym public relations oraz znaczenia i perspektywy wykorzystania public relations w polityce w Polsce i na świecie.

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2018/2019" (zakończony)

Okres: 2019-02-18 - 2019-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Bernard Grzonka
Prowadzący grup: Bernard Grzonka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie lub ocena
Konwersatorium - Zaliczenie lub ocena
Sposób ustalania oceny końcowej:

Ocena aktywnego uczestnictwa na zajęciach i poziomu przygotowania. Udział w dyskusjach na większości zajęć – odnotowywanie aktywności. Ocena prezentacji grupowej - planu strategii wizerunkowej wybranego podmiotu politycznego, ocena pracy semestralnej - krótkiego eseju poświęconego wybranemu aspektowi politycznego public relations.

Pełny opis:

Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z istotą i specyfiką politycznego public relations, różnicami pomiędzy PR a innymi formami komunikowania wykorzystywanymi w komunikowaniu politycznym. Poznanie środków wykorzystywanych w współczesnym politycznym public relations. Znaczeniem etyki w działalności public relations i w polityce. Ponadto zasad przygotowywania strategii w politycznym public relations oraz znaczenia i perspektywy wykorzystania public relations w polityce w Polsce i na świecie.

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2019/2020" (zakończony)

Okres: 2020-02-24 - 2020-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Bernard Grzonka
Prowadzący grup: Bernard Grzonka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie lub ocena
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.