Metodyka edukacji muzycznej w przedszkolu i klasach I-III (cz. 2)
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 06-PE-EWP-S1-18 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Metodyka edukacji muzycznej w przedszkolu i klasach I-III (cz. 2) |
Jednostka: | Wydział Nauk Społecznych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
1.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-21 |
Przejdź do planu
PN C
WT ŚR CZ C
C
C
C
PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Irena Burczyk, Mirosław Kisiel | |
Prowadzący grup: | Irena Burczyk, Mirosław Kisiel | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia ocen z poszczególnych sposobów weryfikacji efektów kształcenia. |
|
Pełny opis: |
Środki ekspresji muzycznej, wokalnej i tanecznej – ciąg dalszy. Odtwarzanie i tworzenie muzyki. Czytane nut na instrumentach szkolnych (flet prosty sopranowy, dzwonki chromatyczne). Opanowanie głosem i na instrumencie muzycznym melodii wybranych piosenek z repertuaru przedszkola i klas I-III. Ćwiczenia rytmiczne z użyciem dźwiękogestów i instrumentów perkusyjnych. Wypracowanie umiejętności doboru repertuaru muzycznego i ćwiczeń pod kątem stopnia trudności dla osiągnięcia zamierzonego celu edukacyjnego. Analiza materiału muzycznego z wybranych programów, książek metodycznych dla nauczyciela oraz podręcznikach dla uczniów klas I-III. Wykorzystanie mediów dydaktycznych w edukacji muzycznej dziecka. Tworzenie autorskich scenariuszy zajęć muzycznych w przedszkolu i klasach początkowych. Kryteria oceny pracy i postępów wychowanka i ucznia. Przygotowanie i prowadzenie zajęć umuzykalniających w przedszkolu i muzycznych klasach początkowych. |
|
Uwagi: |
Praca indywidualna lub zespołowa studenta. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.