Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Fakultet - Wybrane metody terapii dziecka w młodszym wieku szkolnym

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 06-PE-EWP-S2-25.7 Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Fakultet - Wybrane metody terapii dziecka w młodszym wieku szkolnym
Jednostka: Wydział Nauk Społecznych
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 3.00
Język prowadzenia: (brak danych)
Rodzaj przedmiotu:

fakultatywny

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2017/2018" (zakończony)

Okres: 2017-10-01 - 2018-02-18
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Bogumiła Bobik
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Praca pisemna – program pracy terapeutycznej dla dziecka z zaburzeniami rozowjowymi.

Ocenę końcową z modułu ustala się na podstawie średniej arytmetycznej ocen

uzyskanych podczas ćwiczeń biorąc pod uwagę: aktywność i podczas zajęć oraz przygotowanie i prezentację pisemnej pracy.

W przypadku otrzymania oceny negatywnej (2,0) z ćwiczeń, która musi zostać poprawiona

w 2 terminie, będzie ona brana jako składowa do wyliczenia średniej arytmetycznej oceny końcowej modułu.


Pełny opis:

Celem zajęć fakultatywnych jest

• poznanie przez studentów organizacji procesu terapeutycznego;

• rozumienie znaczenia włączania dziecka

z zaburzeniami rozwojowymi do systematycznej pracy terapeutycznej;

• kształtowanie umiejętności wykorzystania wybranych metod i technik terapeutycznych w praktyce pedagogicznej;

• kształtowanie umiejętności tworzenia programu pracy terapeutycznej.

Uwagi:

brak

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2017/2018" (zakończony)

Okres: 2018-02-19 - 2018-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Bogumiła Bobik
Prowadzący grup: Bogumiła Bobik
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Praca pisemna – program pracy terapeutycznej dla dziecka z zaburzeniami rozowjowymi.

Ocenę końcową z modułu ustala się na podstawie średniej arytmetycznej ocen

uzyskanych podczas ćwiczeń biorąc pod uwagę: aktywność i podczas zajęć oraz przygotowanie i prezentację pisemnej pracy.

W przypadku otrzymania oceny negatywnej (2,0) z ćwiczeń, która musi zostać poprawiona

w 2 terminie, będzie ona brana jako składowa do wyliczenia średniej arytmetycznej oceny końcowej modułu.


Pełny opis:

Celem zajęć fakultatywnych jest

• poznanie przez studentów organizacji procesu terapeutycznego;

• rozumienie znaczenia włączania dziecka

z zaburzeniami rozwojowymi do systematycznej pracy terapeutycznej;

• kształtowanie umiejętności wykorzystania wybranych metod i technik terapeutycznych w praktyce pedagogicznej;

• kształtowanie umiejętności tworzenia programu pracy terapeutycznej.

Uwagi:

brak

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2018/2019" (zakończony)

Okres: 2018-10-01 - 2019-02-17
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Bogumiła Bobik
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Praca pisemna – program pracy terapeutycznej dla dziecka z zaburzeniami rozowjowymi.

Ocenę końcową z modułu ustala się na podstawie średniej arytmetycznej ocen

uzyskanych podczas ćwiczeń biorąc pod uwagę: aktywność i podczas zajęć oraz przygotowanie i prezentację pisemnej pracy.

W przypadku otrzymania oceny negatywnej (2,0) z ćwiczeń, która musi zostać poprawiona

w 2 terminie, będzie ona brana jako składowa do wyliczenia średniej arytmetycznej oceny końcowej modułu.


Pełny opis:

Celem zajęć fakultatywnych jest

• poznanie przez studentów organizacji procesu terapeutycznego;

• rozumienie znaczenia włączania dziecka

z zaburzeniami rozwojowymi do systematycznej pracy terapeutycznej;

• kształtowanie umiejętności wykorzystania wybranych metod i technik terapeutycznych w praktyce pedagogicznej;

• kształtowanie umiejętności tworzenia programu pracy terapeutycznej.

Uwagi:

brak

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-02-23
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Bogumiła Bobik
Prowadzący grup: Bogumiła Bobik
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Praca pisemna – program pracy terapeutycznej dla dziecka z zaburzeniami rozowjowymi.

Ocenę końcową z modułu ustala się na podstawie średniej arytmetycznej ocen

uzyskanych podczas ćwiczeń biorąc pod uwagę: aktywność i podczas zajęć oraz przygotowanie i prezentację pisemnej pracy.

W przypadku otrzymania oceny negatywnej (2,0) z ćwiczeń, która musi zostać poprawiona

w 2 terminie, będzie ona brana jako składowa do wyliczenia średniej arytmetycznej oceny końcowej modułu.


Pełny opis:

Celem zajęć fakultatywnych jest

• poznanie przez studentów organizacji procesu terapeutycznego;

• rozumienie znaczenia włączania dziecka

z zaburzeniami rozwojowymi do systematycznej pracy terapeutycznej;

• kształtowanie umiejętności wykorzystania wybranych metod i technik terapeutycznych w praktyce pedagogicznej;

• kształtowanie umiejętności tworzenia programu pracy terapeutycznej.

Uwagi:

brak

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.