Fakultet - Jak radzić sobie z biernością uczniów? Efektywne uczenie się w szkole
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 06-PE-REW-S2-39.2 | Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Fakultet - Jak radzić sobie z biernością uczniów? Efektywne uczenie się w szkole | ||
Jednostka: | Wydział Nauk Społecznych | ||
Grupy: | |||
Punkty ECTS i inne: |
3.00 ![]() |
||
Język prowadzenia: | (brak danych) | ||
Rodzaj przedmiotu: | fakultatywny |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2020-02-24 - 2020-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Bogumiła Bobik | |
Prowadzący grup: | Bogumiła Bobik | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Oceną końcową będzie średnia arytmetyczna z oceny wskazanych podanych elementów. Sposób ustalenia oceny końcowej Praca pisemna – scenariusz zajęć rozwijających twórcze działanie dzieci. Ocenę końcową z modułu ustala się na podstawie średniej arytmetycznej ocen uzyskanych podczas ćwiczeń biorąc pod uwagę: aktywność i podczas zajęć oraz przygotowanie i prezentację pisemnej pracy. W przypadku otrzymania oceny negatywnej (2,0) z ćwiczeń, która musi zostać poprawiona w 2 terminie, będzie ona brana jako składowa do wyliczenia średniej arytmetycznej oceny końcowej modułu. |
|
Pełny opis: |
Celem zajęć fakultatywnych jest przygotowanie przyszłych pedagogów i nauczycieli do podejmowania działań aktywizujących uczniów. Pokazanie wyników badań wskazujących na możliwości mózgu w procesie uczenia. Omówienie czynników wpływających na proces uczenia się, jak środowisko, indywidualne predyspozycje, modele uczenia się. Przełożenie zdobytej wiedzy na planowanie pracy edukacyjnej z uczniem z wykorzystanie metod aktywizujących. | |
Uwagi: |
brak |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.