Stosowana psychologia rozwoju
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 06-PS-SM-023 | Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Stosowana psychologia rozwoju | ||
Jednostka: | Wydział Nauk Społecznych | ||
Grupy: |
Przedmioty obowiązkowe - 4 sem. psychologii /stacj. jednolite magisterskie/ |
||
Punkty ECTS i inne: |
5.00 ![]() |
||
Język prowadzenia: | (brak danych) | ||
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2015/2016" (zakończony)
Okres: | 2016-02-18 - 2016-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin ![]() Wykład, 30 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Marianna Dąbrowska-Wnuk | |
Prowadzący grup: | Marianna Dąbrowska-Wnuk, Anna Kołodziej-Zaleska, Joanna Kucharewicz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena końcowa z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie lub ocena |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia ważona: ocena z ćwiczeń (0,5), wykładu (0,5). Skala ocen: 3,00 – 3,25 dostateczna 3,26-3,75 plus dostateczna 3,76 – 4,25 dobra 4,26 – 460 plus dobra 4,61 – 5,00 bardzo dobra Warunkiem uzyskania pozytywnej oceny z ćwiczeń jest obecność na minimum 90% zajęć. |
|
Pełny opis: |
Celem stosowanej psychologii rozwoju jest wprowadzenie w problematykę metod i narzędzi badań specyficznych dla kolejnych okresów rozwojowych - udostępnienie instrukcji, opisów metod, podstawowych założeń dotyczących sposobu przeprowadzania badań z ich wykorzystania, zasad oceny i interpretacji uzyskanych wyników (w oparciu o literaturę oraz zestawy testów). Przygotowanie do adekwatnego do danego problemu planowania i przeprowadzania badań – praktyczne ćwiczenia studentów w ramach zajęć terenowych oraz opracowywanie pisemnych protokołów z badań (obserwacja psychologiczna, skale obserwacyjne, skale osiągnięć rozwojowych, eksperymenty, wywiad, ćwiczenia w zakresie interpretacji ilościowej i jakościowej uzyskanych wyników badań). Przygotowanie do adekwatnego do danego problemu planowania i przeprowadzania badań – praktyczne ćwiczenia studentów w ramach zajęć terenowych oraz opracowywanie pisemnych protokołów z badań (obserwacja psychologiczna, skale obserwacyjne, skale osiągnięć rozwojowych, eksperymenty, wywiad, ćwiczenia w zakresie interpretacji ilościowej i jakościowej uzyskanych wyników badań). | |
Uwagi: |
brak |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2016/2017" (zakończony)
Okres: | 2017-02-18 - 2017-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin ![]() Wykład, 30 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Marianna Dąbrowska-Wnuk | |
Prowadzący grup: | Krystyna Buszman, Marianna Dąbrowska-Wnuk, Anna Jazłowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena końcowa z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie lub ocena |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia ważona: ocena z ćwiczeń (0,5), wykładu (0,5). Skala ocen: 3,00 – 3,25 dostateczna 3,26-3,75 plus dostateczna 3,76 – 4,25 dobra 4,26 – 460 plus dobra 4,61 – 5,00 bardzo dobra Warunkiem uzyskania pozytywnej oceny z ćwiczeń jest obecność na minimum 90% zajęć. |
|
Pełny opis: |
Celem stosowanej psychologii rozwoju jest wprowadzenie w problematykę metod i narzędzi badań specyficznych dla kolejnych okresów rozwojowych - udostępnienie instrukcji, opisów metod, podstawowych założeń dotyczących sposobu przeprowadzania badań z ich wykorzystania, zasad oceny i interpretacji uzyskanych wyników (w oparciu o literaturę oraz zestawy testów). Przygotowanie do adekwatnego do danego problemu planowania i przeprowadzania badań – praktyczne ćwiczenia studentów w ramach zajęć terenowych oraz opracowywanie pisemnych protokołów z badań (obserwacja psychologiczna, skale obserwacyjne, skale osiągnięć rozwojowych, eksperymenty, wywiad, ćwiczenia w zakresie interpretacji ilościowej i jakościowej uzyskanych wyników badań). Przygotowanie do adekwatnego do danego problemu planowania i przeprowadzania badań – praktyczne ćwiczenia studentów w ramach zajęć terenowych oraz opracowywanie pisemnych protokołów z badań (obserwacja psychologiczna, skale obserwacyjne, skale osiągnięć rozwojowych, eksperymenty, wywiad, ćwiczenia w zakresie interpretacji ilościowej i jakościowej uzyskanych wyników badań). | |
Uwagi: |
brak |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2017/2018" (zakończony)
Okres: | 2018-02-19 - 2018-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin ![]() Wykład, 30 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Marianna Dąbrowska-Wnuk | |
Prowadzący grup: | Krystyna Buszman, Marianna Dąbrowska-Wnuk, Ewa Gwozdecka-Wolniaszek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena końcowa z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie lub ocena |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2019-02-18 - 2019-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin ![]() Wykład, 30 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Marianna Dąbrowska-Wnuk | |
Prowadzący grup: | Marianna Dąbrowska-Wnuk, Joanna Kucharewicz, Katarzyna Rojewska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena końcowa z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie lub ocena |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2020-02-24 - 2020-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin ![]() Wykład, 30 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Rojewska | |
Prowadzący grup: | Krystyna Buszman, Joanna Kucharewicz, Katarzyna Rojewska, Aleksandra Szczęsna | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena końcowa z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie lub ocena |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.