Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Fakultet 2. Wprowadzenie do terapii ericksonowskiej

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 06-PS-SM-102.02
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Fakultet 2. Wprowadzenie do terapii ericksonowskiej
Jednostka: Wydział Nauk Społecznych
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 5.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: (brak danych)
Rodzaj przedmiotu:

fakultatywny

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2020-10-01 - 2021-02-21
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Renata Kleszcz-Szczyrba
Prowadzący grup: Renata Kleszcz-Szczyrba
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena końcowa z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Sposób ustalania oceny końcowej:

Ocena końcowa z modułu jest średnią arytmetyczną ocen:

- z ćwiczeń (praca zaliczeniowa + aktywność, rzetelność i frekwencja)

- z egzaminu (test egzaminacyjny)


2,75 i mniej (niedostateczny)

2,76 - 3,25 (dostateczny)

3,26 - 3,75 (dostateczny plus)

3,76 - 4,25 (dobry)

4,26 - 4,75 (dobry plus)

4,76 - 5,00 (bardzo dobry)


Uwaga: w przypadku niezaliczenia egzaminu pisemnego w terminie pierwszym, studentowi przysługują terminy poprawkowe określone w Regulaminie Studiów. Do oceny końcowej modułu wliczana będzie średnia ocen uzyskanych przez studenta we wszystkich podejściach do zaliczenia egzaminu pisemnego.


Pełny opis:

W ramach modułu Wprowadzenie do terapii ericksonowskiej student poznaje założenia terapii ericksonowskiej oraz techniki pracy terapeutycznej stosowane w tym nurcie, a także poznaje możliwości stosowania niektórych z tych technik poprzez analizę przypadków i obserwację na materiale filmowym pracy terapeutycznej Ericksona i jego uczniów. Student nabywa krytycznej oceny prezentowanego nurtu pracy terapeutycznej, którą może wykorzystać przy wyborze dalszej zawodowej kariery.

Uwagi:

Prowadzący zastrzega sobie możliwość zadawania dodatkowej literatury oraz zadań (np. praca domowa, dodatkowy test, bezpośrednie odpytywanie Studenta na ocenę), jeśli będzie to wynikało z dynamiki przebiegu zajęć i prowadzonych dyskusji akademickich.

Prace zaliczeniowe, testy proszę składać, a kontakt z prowadzącym nawiązywać poprzez platformy Moodle i Ms Teams. Proszę nie wysyłać prac via mail.

Podczas zajęć na Ms Teams prowadzący w każdym momencie może pobrać listę obecności wygenerowaną przez system Ms Teams. Może również prosić Studenta o włączenie kamery internetowej.

W trakcie semestru prowadzący zastrzega sobie prawo do wprowadzania dodatkowej tematyki zajęć, jeśli wynika to z dynamiki przebiegu zajęć i prowadzonych dyskusji akademickich.

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2021-10-01 - 2022-02-20
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Renata Kleszcz-Szczyrba
Prowadzący grup: Renata Kleszcz-Szczyrba
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena końcowa z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Sposób ustalania oceny końcowej:

Ocena końcowa z modułu jest średnią arytmetyczną ocen:

- z ćwiczeń (praca zaliczeniowa + aktywność, rzetelność i frekwencja)

- z egzaminu (test egzaminacyjny)


2,75 i mniej (niedostateczny)

2,76 - 3,25 (dostateczny)

3,26 - 3,75 (dostateczny plus)

3,76 - 4,25 (dobry)

4,26 - 4,75 (dobry plus)

4,76 - 5,00 (bardzo dobry)


Uwaga: w przypadku niezaliczenia egzaminu pisemnego w terminie pierwszym, studentowi przysługują terminy poprawkowe określone w Regulaminie Studiów. Do oceny końcowej modułu wliczana będzie średnia ocen uzyskanych przez studenta we wszystkich podejściach do zaliczenia egzaminu pisemnego.


Pełny opis:

W ramach modułu Wprowadzenie do terapii ericksonowskiej student poznaje założenia terapii ericksonowskiej oraz techniki pracy terapeutycznej stosowane w tym nurcie, a także poznaje możliwości stosowania niektórych z tych technik poprzez analizę przypadków i obserwację na materiale filmowym pracy terapeutycznej Ericksona i jego uczniów. Student nabywa krytycznej oceny prezentowanego nurtu pracy terapeutycznej, którą może wykorzystać przy wyborze dalszej zawodowej kariery.

Uwagi:

Prowadzący zastrzega sobie możliwość zadawania dodatkowej literatury oraz zadań (np. praca domowa, dodatkowy test, bezpośrednie odpytywanie Studenta na ocenę), jeśli będzie to wynikało z dynamiki przebiegu zajęć i prowadzonych dyskusji akademickich.

Prace zaliczeniowe, testy proszę składać, a kontakt z prowadzącym nawiązywać poprzez platformy Moodle i Ms Teams (dyżur). Proszę nie wysyłać prac via mail.

Podczas ewentualnych!) zajęć na Ms Teams prowadzący w każdym momencie może pobrać listę obecności wygenerowaną przez system Ms Teams. Może również prosić Studenta o włączenie kamery internetowej.

W trakcie semestru prowadzący zastrzega sobie prawo do wprowadzania dodatkowej tematyki zajęć, jeśli wynika to z dynamiki przebiegu zajęć i prowadzonych dyskusji akademickich.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)