Fakultet 2. Wprowadzenie do terapii ericksonowskiej
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 06-PS-SM-102.02 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Fakultet 2. Wprowadzenie do terapii ericksonowskiej |
Jednostka: | Wydział Nauk Społecznych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
5.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | fakultatywny |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-21 |
Przejdź do planu
PN W
C
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Renata Kleszcz-Szczyrba | |
Prowadzący grup: | Renata Kleszcz-Szczyrba | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena końcowa z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena końcowa z modułu jest średnią arytmetyczną ocen: - z ćwiczeń (praca zaliczeniowa + aktywność, rzetelność i frekwencja) - z egzaminu (test egzaminacyjny) 2,75 i mniej (niedostateczny) 2,76 - 3,25 (dostateczny) 3,26 - 3,75 (dostateczny plus) 3,76 - 4,25 (dobry) 4,26 - 4,75 (dobry plus) 4,76 - 5,00 (bardzo dobry) Uwaga: w przypadku niezaliczenia egzaminu pisemnego w terminie pierwszym, studentowi przysługują terminy poprawkowe określone w Regulaminie Studiów. Do oceny końcowej modułu wliczana będzie średnia ocen uzyskanych przez studenta we wszystkich podejściach do zaliczenia egzaminu pisemnego. |
|
Pełny opis: |
W ramach modułu Wprowadzenie do terapii ericksonowskiej student poznaje założenia terapii ericksonowskiej oraz techniki pracy terapeutycznej stosowane w tym nurcie, a także poznaje możliwości stosowania niektórych z tych technik poprzez analizę przypadków i obserwację na materiale filmowym pracy terapeutycznej Ericksona i jego uczniów. Student nabywa krytycznej oceny prezentowanego nurtu pracy terapeutycznej, którą może wykorzystać przy wyborze dalszej zawodowej kariery. |
|
Uwagi: |
Prowadzący zastrzega sobie możliwość zadawania dodatkowej literatury oraz zadań (np. praca domowa, dodatkowy test, bezpośrednie odpytywanie Studenta na ocenę), jeśli będzie to wynikało z dynamiki przebiegu zajęć i prowadzonych dyskusji akademickich. Prace zaliczeniowe, testy proszę składać, a kontakt z prowadzącym nawiązywać poprzez platformy Moodle i Ms Teams. Proszę nie wysyłać prac via mail. Podczas zajęć na Ms Teams prowadzący w każdym momencie może pobrać listę obecności wygenerowaną przez system Ms Teams. Może również prosić Studenta o włączenie kamery internetowej. W trakcie semestru prowadzący zastrzega sobie prawo do wprowadzania dodatkowej tematyki zajęć, jeśli wynika to z dynamiki przebiegu zajęć i prowadzonych dyskusji akademickich. |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-20 |
Przejdź do planu
PN W
C
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Renata Kleszcz-Szczyrba | |
Prowadzący grup: | Renata Kleszcz-Szczyrba | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena końcowa z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena końcowa z modułu jest średnią arytmetyczną ocen: - z ćwiczeń (praca zaliczeniowa + aktywność, rzetelność i frekwencja) - z egzaminu (test egzaminacyjny) 2,75 i mniej (niedostateczny) 2,76 - 3,25 (dostateczny) 3,26 - 3,75 (dostateczny plus) 3,76 - 4,25 (dobry) 4,26 - 4,75 (dobry plus) 4,76 - 5,00 (bardzo dobry) Uwaga: w przypadku niezaliczenia egzaminu pisemnego w terminie pierwszym, studentowi przysługują terminy poprawkowe określone w Regulaminie Studiów. Do oceny końcowej modułu wliczana będzie średnia ocen uzyskanych przez studenta we wszystkich podejściach do zaliczenia egzaminu pisemnego. |
|
Pełny opis: |
W ramach modułu Wprowadzenie do terapii ericksonowskiej student poznaje założenia terapii ericksonowskiej oraz techniki pracy terapeutycznej stosowane w tym nurcie, a także poznaje możliwości stosowania niektórych z tych technik poprzez analizę przypadków i obserwację na materiale filmowym pracy terapeutycznej Ericksona i jego uczniów. Student nabywa krytycznej oceny prezentowanego nurtu pracy terapeutycznej, którą może wykorzystać przy wyborze dalszej zawodowej kariery. |
|
Uwagi: |
Prowadzący zastrzega sobie możliwość zadawania dodatkowej literatury oraz zadań (np. praca domowa, dodatkowy test, bezpośrednie odpytywanie Studenta na ocenę), jeśli będzie to wynikało z dynamiki przebiegu zajęć i prowadzonych dyskusji akademickich. Prace zaliczeniowe, testy proszę składać, a kontakt z prowadzącym nawiązywać poprzez platformy Moodle i Ms Teams (dyżur). Proszę nie wysyłać prac via mail. Podczas ewentualnych!) zajęć na Ms Teams prowadzący w każdym momencie może pobrać listę obecności wygenerowaną przez system Ms Teams. Może również prosić Studenta o włączenie kamery internetowej. W trakcie semestru prowadzący zastrzega sobie prawo do wprowadzania dodatkowej tematyki zajęć, jeśli wynika to z dynamiki przebiegu zajęć i prowadzonych dyskusji akademickich. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.