SPK_M07_Podstawy klinicznej diagnozy psychologicznej. Postępowanie diagnostyczne
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 06-PS-SM-251 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | SPK_M07_Podstawy klinicznej diagnozy psychologicznej. Postępowanie diagnostyczne |
Jednostka: | Wydział Nauk Społecznych |
Grupy: |
Przedmioty obowiązkowe - 8 sem. psychologii /stacj. jednolite magisterskie/ |
Punkty ECTS i inne: |
4.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN W
WT ŚR CZ PT W
|
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Magdalena Bolek-Kochanowska | |
Prowadzący grup: | Magdalena Bolek-Kochanowska, Monika Stojek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin z modułu
Wykład - Egzamin |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Podstawą wystawienia oceny końcowej z modułu jest średnia ważona z dwóch ocen: Projekt - badanie diagnostyczne (waga 0,5) Egzamin pisemny (waga 0,5) Projekt opracowywany będzie w pojedynkę lub w grupach 2-3 osobowych oceniany na skali 2 (niedostateczny) – 5 (bardzo dobry) Egzamin pisemny oceniany na skali 2 (niedostateczny) – 5 (bardzo dobry) Ocena końcowa z modułu zostanie wystawiona zgodnie z zasadą: 3,00 do 3,25 - dostateczny; 3,26 do 3,75 - dostateczny plus; 3,76 do 4,25 - dobry; 4,26 do 4,60 - dobry plus; 4,61 do 5,00 - bardzo dobry Aby zaliczyć moduł na ocenę pozytywną zarówno opracowane badanie diagnostyczne, jak i egzamin muszą być zaliczone na ocenę pozytywną. W przypadku braku zaliczenia egzaminu bądź projektu badania diagnostycznego w pierwszym terminie, studentowi przysługuje drugi termin (poprawkowy). |
|
Pełny opis: |
Celem kursu jest nabywanie przez studentów umiejętności łączenia danych diagnostycznych uzyskanych z różnych źródeł; umiejętności i kompetencji w stosowaniu metod diagnostycznych wykorzystywanych w pracy z człowiekiem z zaburzeniami psychicznymi; przygotowaniu i planowaniu procesu diagnostycznego (określanie celu badania, ustalane jego zakresu, dobieranie wskaźników i metod, prawidłowe zbieranie dane, dokonywanie interpretacji danych ilościowych i jakościowych). Kurs ma na celu również kształtowanie świadomości problemów etycznych związanych z procesem diagnozy oraz wrażliwości na kwestie etyczne. |
|
Uwagi: |
Wykład prowadzony w formie zdalnej z wykorzystaniem platform MS Teams oraz Moodle |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR W
CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Adam Pawlak | |
Prowadzący grup: | Adam Pawlak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin z modułu
Wykład - Egzamin |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Podstawą wystawienia oceny końcowej z modułu jest średnia ważona z dwóch ocen: Projekt - badanie diagnostyczne (waga 0,5) Egzamin pisemny (waga 0,5) Projekt opracowywany będzie w pojedynkę lub w grupach 2-3 osobowych oceniany na skali 2 (niedostateczny) – 5 (bardzo dobry) Egzamin pisemny oceniany na skali 2 (niedostateczny) – 5 (bardzo dobry) Ocena końcowa z modułu zostanie wystawiona zgodnie z zasadą: 3,00 do 3,25 - dostateczny; 3,26 do 3,75 - dostateczny plus; 3,76 do 4,25 - dobry; 4,26 do 4,60 - dobry plus; 4,61 do 5,00 - bardzo dobry Aby zaliczyć moduł na ocenę pozytywną zarówno opracowane badanie diagnostyczne, jak i egzamin muszą być zaliczone na ocenę pozytywną. W przypadku braku zaliczenia egzaminu bądź projektu badania diagnostycznego w pierwszym terminie, studentowi przysługuje drugi termin (poprawkowy). |
|
Pełny opis: |
Celem kursu jest nabywanie przez studentów umiejętności łączenia danych diagnostycznych uzyskanych z różnych źródeł; umiejętności i kompetencji w stosowaniu metod diagnostycznych wykorzystywanych w pracy z człowiekiem z zaburzeniami psychicznymi; przygotowaniu i planowaniu procesu diagnostycznego (określanie celu badania, ustalane jego zakresu, dobieranie wskaźników i metod, prawidłowe zbieranie dane, dokonywanie interpretacji danych ilościowych i jakościowych). Kurs ma na celu również kształtowanie świadomości problemów etycznych związanych z procesem diagnozy oraz wrażliwości na kwestie etyczne. |
|
Uwagi: |
Wykład prowadzony w formie zdalnej z wykorzystaniem platform MS Teams oraz Moodle |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.