Techniki twórczego rozwiązywania problemów
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 06-ZZL-N1-L-TTRP | Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Techniki twórczego rozwiązywania problemów | ||
Jednostka: | Wydział Nauk Społecznych | ||
Grupy: | |||
Punkty ECTS i inne: |
2.00 ![]() |
||
Język prowadzenia: | (brak danych) | ||
Rodzaj przedmiotu: | wybieralny |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2017/2018" (zakończony)
Okres: | 2018-02-19 - 2018-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: | (brak danych) | |
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2019-02-18 - 2019-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 10 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Michał Brol | |
Prowadzący grup: | Michał Brol | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Kryteria oceniania zgodnie z wytycznymi UŚ: 91 – 100% (5.0) 81 – 90% (4.5) 71 – 80% (4.0) 61 – 70% (3.5) 51 – 60% (3.0) poniżej 50% (2.0) |
|
Pełny opis: |
Opis ogólny modułu laboratorium z karty kierunku: Moduł zawiera treści specjalistyczne dostarczane w postaci warsztatów rozwijających umiejętności i kompetencje związane z praktycznym funkcjonowaniem w środowisku pracy. Opis modułu TTRP: Jednym z wiodących narzędzi konkurowania we współczesnym biznesie jest umiejętność odróżnienia się od innych podmiotów gospodarczych. To implikuje konieczność poszukiwania nowych narzędzi doskonalenia owej odmienności, w tym doboru właściwych metod zarządzania. Rozwiązywanie problemów organizacyjnych w sposób powszechnie znany, „konwencjonalny” nie zawsze okazuje się działaniem dostatecznie skutecznym. Skorzystanie z oferty technik twórczego rozwiązywania problemów może pomóc organizacji podkreślić jej szczególny charakter, dotrzeć do rozwiązań, być może dotychczas nieznanych, pokazać „stare” problemy w nowy sposób oraz, co również wydaje się niezmiernie ważne, ukazać prawdziwy potencjał zatrudnionych w organizacji pracowników. | |
Uwagi: |
BRAK. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2020-02-24 - 2020-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 10 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Michał Brol | |
Prowadzący grup: | Michał Brol | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z modułu
Laboratorium - Zaliczenie z modułu |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Kryteria oceniania zgodnie z wytycznymi UŚ: 91 – 100% (5.0) 81 – 90% (4.5) 71 – 80% (4.0) 61 – 70% (3.5) 51 – 60% (3.0) poniżej 50% (2.0) |
|
Pełny opis: |
Opis ogólny modułu laboratorium z karty kierunku: Moduł zawiera treści specjalistyczne dostarczane w postaci warsztatów rozwijających umiejętności i kompetencje związane z praktycznym funkcjonowaniem w środowisku pracy. Opis modułu TTRP: Jednym z wiodących narzędzi konkurowania we współczesnym biznesie jest umiejętność odróżnienia się od innych podmiotów gospodarczych. To implikuje konieczność poszukiwania nowych narzędzi doskonalenia owej odmienności, w tym doboru właściwych metod zarządzania. Rozwiązywanie problemów organizacyjnych w sposób powszechnie znany, „konwencjonalny” nie zawsze okazuje się działaniem dostatecznie skutecznym. Skorzystanie z oferty technik twórczego rozwiązywania problemów może pomóc organizacji podkreślić jej szczególny charakter, dotrzeć do rozwiązań, być może dotychczas nieznanych, pokazać „stare” problemy w nowy sposób oraz, co również wydaje się niezmiernie ważne, ukazać prawdziwy potencjał zatrudnionych w organizacji pracowników. | |
Uwagi: |
BRAK |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2020/2021" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 10 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Maciej Sosnowski | |
Prowadzący grup: | Maciej Sosnowski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z modułu
Laboratorium - Zaliczenie z modułu |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.