Deficyty rozwojowe u dzieci
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 11-KRK-R1-089 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Deficyty rozwojowe u dzieci |
Jednostka: | Wydział Teologiczny |
Grupy: |
Przedmioty dla Nauk o rodzinie - 6 sem. |
Punkty ECTS i inne: |
5.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Karina Leksy | |
Prowadzący grup: | Karina Leksy | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena końcowa będzie ustalana na podstawie ocen z wykładu (test wyboru) oraz ćwiczeń - obliczana będzie średnia arytmetyczna. |
|
Pełny opis: |
Celem zajęć jest przedstawienie wybranych deficytów rozwojowych dzieci, w tym: Zaburzenia ze spektrum autyzmu (w tym Zespół Aspergera), niepełnosprawności intelektualnej, nadpobudliwości psychoruchowej i zahamowania psychoruchowego, zaburzeń rozwojowych będących przyczynami niepowodzeń szkolnych, a wynikających z zaburzeń funkcji motorycznych, wzrokowych i słuchowych. W kontekście wymienionych zaburzeń najważniejszym elementem zajęć będzie ukazanie zasad terapii pedagogicznej oraz metod pracy korekcyjno-kompensacyjnej w odniesieniu do konkretnych trudności dziecka. |
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.