Diagnoza psychopedagogiczna dziecka w wieku przedszkolnym
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 12-PE-WD-N2-4DP | Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Diagnoza psychopedagogiczna dziecka w wieku przedszkolnym | ||
Jednostka: | Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji | ||
Grupy: | |||
Punkty ECTS i inne: |
3.00 ![]() |
||
Język prowadzenia: | (brak danych) | ||
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2015/2016" (zakończony)
Okres: | 2015-10-01 - 2016-02-17 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 5 godzin ![]() Wykład, 5 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Sylwia Wrona | |
Prowadzący grup: | Szymon Godawa, Sylwia Wrona | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia arytmetyczna ocen z wymaganych w module form weryfikacji efektów kształcenia (w skali 2.0 – 5.0) - przy założeniu, że wszystkie formy i sposoby weryfikacji efektów kształcenia zostały zaliczone pozytywnie (tzn. co najmniej na ocenę dostateczną) |
|
Pełny opis: |
Przedmiot diagnostyka psychopedagogiczna ma umożliwić studentom poznanie podstawnych założeń diagnostyki edukacyjnej włącznie z założeniami metodologicznymi. Studenci zapoznają się z charakterystyką podstawowych badań diagnostycznych w kontekście pracy z dzieckiem w wieku do 6 roku życia takich jak: badania testowe, psychometryczne, socjometryczne. Tematyka zajęć ma pozwolić na opanowanie umiejętności tworzenia własnych narzędzi diagnostycznych skierowanych do osób indywidualnych, grup i instytucji. Ponad to sposób prowadzenia ma skłonić studentów do krytycznej analizy istniejących narzędzi badawczych wykorzystywanych w diagnostyce psychopedagogicznej. W takcie realizacji przedmiotu zostaną poruszone treści związane z etyką wykonywanego zawodu. | |
Uwagi: |
Brak |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2016/2017" (zakończony)
Okres: | 2016-10-01 - 2017-02-17 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 5 godzin ![]() Wykład, 5 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Sylwia Wrona | |
Prowadzący grup: | Sylwia Wrona | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia arytmetyczna ocen z wymaganych w module form weryfikacji efektów kształcenia (w skali 2.0 – 5.0) - przy założeniu, że wszystkie formy i sposoby weryfikacji efektów kształcenia zostały zaliczone pozytywnie (tzn. co najmniej na ocenę dostateczną) |
|
Pełny opis: |
Przedmiot diagnostyka psychopedagogiczna ma umożliwić studentom poznanie podstawnych założeń diagnostyki edukacyjnej włącznie z założeniami metodologicznymi. Studenci zapoznają się z charakterystyką podstawowych badań diagnostycznych w kontekście pracy z dzieckiem w wieku do 6 roku życia takich jak: badania testowe, psychometryczne, socjometryczne. Tematyka zajęć ma pozwolić na opanowanie umiejętności tworzenia własnych narzędzi diagnostycznych skierowanych do osób indywidualnych, grup i instytucji. Ponad to sposób prowadzenia ma skłonić studentów do krytycznej analizy istniejących narzędzi badawczych wykorzystywanych w diagnostyce psychopedagogicznej. W takcie realizacji przedmiotu zostaną poruszone treści związane z etyką wykonywanego zawodu. | |
Uwagi: |
Brak |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2017/2018" (zakończony)
Okres: | 2017-10-01 - 2018-02-18 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 5 godzin ![]() Wykład, 5 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Szymon Godawa | |
Prowadzący grup: | Szymon Godawa, Natalia Józefacka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia arytmetyczna ocen z wymaganych w module form weryfikacji efektów kształcenia (w skali 2.0 – 5.0) - przy założeniu, że wszystkie formy i sposoby weryfikacji efektów kształcenia zostały zaliczone pozytywnie (tzn. co najmniej na ocenę dostateczną) |
|
Pełny opis: |
Przedmiot diagnostyka psychopedagogiczna ma umożliwić studentom poznanie podstawnych założeń diagnostyki edukacyjnej włącznie z założeniami metodologicznymi. Studenci zapoznają się z charakterystyką podstawowych badań diagnostycznych w kontekście pracy z dzieckiem w wieku do 6 roku życia takich jak: badania testowe, psychometryczne, socjometryczne. Tematyka zajęć ma pozwolić na opanowanie umiejętności tworzenia własnych narzędzi diagnostycznych skierowanych do osób indywidualnych, grup i instytucji. Ponad to sposób prowadzenia ma skłonić studentów do krytycznej analizy istniejących narzędzi badawczych wykorzystywanych w diagnostyce psychopedagogicznej. W takcie realizacji przedmiotu zostaną poruszone treści związane z etyką wykonywanego zawodu. | |
Uwagi: |
brak |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.