Metody badań pedagogicznych
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 12-PE-WIP-N1-6MB | Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Metody badań pedagogicznych | ||
Jednostka: | Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji | ||
Grupy: | |||
Punkty ECTS i inne: |
2.00 ![]() |
||
Język prowadzenia: | (brak danych) | ||
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2015/2016" (zakończony)
Okres: | 2015-10-01 - 2016-02-17 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin ![]() Wykład, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Aleksandra Minczanowska | |
Prowadzący grup: | Aleksandra Minczanowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2016/2017" (zakończony)
Okres: | 2016-10-01 - 2017-02-17 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin ![]() Wykład, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Anna Szafrańska | |
Prowadzący grup: | Anna Szafrańska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-17 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin ![]() Wykład, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Barbara Grabowska | |
Prowadzący grup: | Barbara Grabowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena jest średnią arytmetyczną ocen z wszystkich form i sposobów weryfikacji efektów kształcenia, przy założeniu, że wszystkie zostały zaliczone pozytywnie (tzn. na ocenę co najmniej dostateczną). Każda forma i sposób realizacji efektów kształcenia oceniany jest osobno. |
|
Pełny opis: |
Student musi nabyć odpowiednią wiedzę i umiejętności, a także musi posiadać odpowiednie kompetencje społeczne potrzebne do zrozumienia teoretycznego i praktycznego w zakresie procedury postępowania badawczego. Powinien zapoznać się z literaturą obowiązkową i uzupełniającą, samodzielnie pracować z tekstem. | |
Uwagi: |
Student powinien zapoznać się z właściwym materiałem drukowanym (publikacje wskazane w wykazie literatury obowiązkowej i uzupełniającej) oraz wizualnym (ilustracje, zdjęcia, filmy, modele) w celu nabycia odpowiedniej wiedzy z zakresu metod badań pedagogicznych. Powinien kształtować umiejętności oraz kompetencje społeczne odpowiednie do analizy i krytycznej oceny omawianych problemów badawczych. Powinien brać aktywny udział w dyskusji, podejmować współpracę z innymi członkami zespołu i umieć pracować indywidualnie. Student – pracując w grupie – ma przygotować i przedstawić prezentację, szukając dodatkowych informacji w różnych dostępnych źródłach. |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-23 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin ![]() Wykład, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Aleksandra Gancarz | |
Prowadzący grup: | Aleksandra Gancarz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena jest średnią arytmetyczną ocen z wszystkich form i sposobów weryfikacji efektów kształcenia, przy założeniu, że wszystkie zostały zaliczone pozytywnie (tzn. na ocenę co najmniej dostateczną). Każda forma i sposób realizacji efektów kształcenia oceniany jest osobno. |
|
Pełny opis: |
Studentka powinna nabyć odpowiednią wiedzę i umiejętności, a także posiadać odpowiednie kompetencje społeczne potrzebne do zrozumienia procedury postępowania badawczego. Powinna samodzielnie zapoznać się z literaturą w celu realizacji indywidualnego projektu badań. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.