Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Dydaktyka psychologii w szkole podstawowej

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: US-WYDZ-00-BKN-DP1 Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Dydaktyka psychologii w szkole podstawowej
Jednostka: Uniwersytet Śląski
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 3.00
Język prowadzenia: (brak danych)
Rodzaj przedmiotu:

ogólnouczelniany

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2015/2016" (zakończony)

Okres: 2015-10-01 - 2016-02-17
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Joanna Mateusiak, Elżbieta Turska
Prowadzący grup: Elżbieta Turska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena końcowa z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Sposób ustalania oceny końcowej:

Ocenę końcową z modułu ustala się na podstawie średniej ważonej ocen z ćwiczeń waga 3 oraz z wykładu (ocena z egzaminu ustnego) –waga 2.

Pełny opis:

Celem zajęć w ramach przedmiotu "Dydaktyka psychologii w szkole podstawowej" jest wyposażenie studentów w podstawy wiedzy z psychologii rozwoju pozwalającej na umiejętne jej wykorzystanie w nauczaniu dzieci uczęszczających do szkoły podstawowej. Studenci poznają specyfikę funkcjonowania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym uczniów szczególnie uzdolnionych.

Zdobywają kompetencje w zakresie przygotowywania diagnozy psychologicznej wybranych problemów oraz umiejętności pozwalające na budowanie programów profilaktyczno-wychowawczych.

Uwagi:

brak

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2016/2017" (zakończony)

Okres: 2016-10-01 - 2017-02-17
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: (brak danych)
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Ocena końcowa z modułu
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.