Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Reklama

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: W3-DK-S1-R20
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Reklama
Jednostka: Wydział Nauk Społecznych
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 5.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: (brak danych)

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2021-02-22 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Marek Jachimowski
Prowadzący grup: Marek Jachimowski, Róża Norström
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2022-02-21 - 2022-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Waldemar Sobera
Prowadzący grup: Robert Rajczyk, Waldemar Sobera
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Sposób ustalania oceny końcowej:

Ocena końcowa jest średnią ocen uzyskanych z ćwiczeń oraz wykładu (egzaminu pisemnego)

Pełny opis:

Przedmiot dostarcza wiedzy w tematyce reklamy - zarówno w aspekcie teoretycznym oraz praktycznym. W trakcie realizacji modułu studenci poznają miejsce i rolę działań reklamowych w organizacji, zostaną zaznajomieni z całym procesem opracowywania strategii marketingowej oraz jej wdrażania po wybraniu odpowiednich narzędzi oraz środków. Zajęcia zostaną wzbogacone analizą przypadków ukazującą stosowanie teorii w praktyce. Po ukończeniu zajęć student powinien posiadać niezbędną wiedzę związaną z zarządzaniem marketingowym oraz reklamą - od ustalenia jej podstawowych założeń, poprzez jej wdrożenie, na badaniu osiągniętych rezultatów kończąc.

Uwagi:

W razie konieczności część zajęć może odbywać się w formie hybrydowej z użyciem platformy MS Teams.

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2023-02-27 - 2023-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Waldemar Sobera
Prowadzący grup: Robert Rajczyk, Waldemar Sobera
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)