Marketing polityczny
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W3-DK-S2-MP19 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Marketing polityczny |
Jednostka: | Wydział Nauk Społecznych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
4.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-21 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR W
C
C
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Mariusz Kolczyński | |
Prowadzący grup: | Mariusz Kolczyński, Bernardyna Zemła | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia ocen z ćwiczeń i egzaminu. |
|
Pełny opis: |
Celem zajęć jest zapoznanie studentów problematyką marketingu politycznego. W warstwie teoretycznej student zdobywa wiedzę, dzięki której będzie potrafił opisać i wyjaśnić proces marketingu politycznego z uwzględnieniem jego podstawowych uwarunkowań oraz krytycznie rozważyć podstawowe dylematy teoretyczne i praktyczne związane z tą dziedziną. W warstwie praktycznej zajęcia posłużą zdobyciu podstawowych umiejętności i kompetencji służących wykorzystaniu zasad i narzędzi marketingu politycznego w praktyce. |
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.