Konwersatorium monograficzne: Social media marketing
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W3-DP-S1-KM9-20 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Konwersatorium monograficzne: Social media marketing |
Jednostka: | Wydział Nauk Społecznych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-26 |
![]() |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Kornelia Batko | |
Prowadzący grup: | Kornelia Batko | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | 1. Aktywność i przygotowanie do zajęć (30%) 2. Opracowanie raportu prezentującego zaprojektowaną kampanię marketingową (praca grupowa) (70%) |
|
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest dostarczenie wiedzy i umiejętności w zakresie prowadzenia działań marketingowych w Internecie oraz wykorzystania mediów społecznościowych zgodnie z oczekiwaniami stawianymi organizacjim w dobie gospodarki elektronicznej, jak również wyposażenie ich w kompetencje etyczne działania w mediach społecznościowych. Zajęcia składają się z części teoretycznej i praktycznej. W teoretycznej możliwe są dyskusje ze studentami, w praktycznej prowadzący zajęcia pokazuje obsługę danych narzędzi marketingowych lub studenci wykonują zadanie. |
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.