Korekta zaburzeń rozwoju dziecka
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W3-PE-EWP2-N2-4 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Korekta zaburzeń rozwoju dziecka |
Jednostka: | Wydział Nauk Społecznych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT C
C
SO W
C
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 10 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Patrycja Młynek | |
Prowadzący grup: | Patrycja Młynek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena końcowa z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena końcowa z modułu jest ustalana na podstawie średniej ocen otrzymanych z ćwiczeń oraz wykładu |
|
Pełny opis: |
Moduł obejmuje treści z zakresu zaburzeń rozwoju u dzieci. Student potrafi wykorzystywać w codziennej praktyce edukacyjnej różnorodne sposoby organizowania środowiska uczenia się i nauczania z uwzględnieniem specyficznych potrzeb edukacyjnych. Posiada umiejętność rozpoznawania potrzeb i możliwości dzieci lub uczniów, projektowania i prowadzenia działań pedagogicznych Potrafi opracować program terapii w oparciu o omawiane metody, ocenić jego przebieg i efekty. Korzysta z literatury interdyscyplinarnej, zna specjalistyczną terminologię przedmiotu. Zajęcia w formie wykładowej i ćwiczeniowej oraz praca własna studenta mają doprowadzić do uzyskania zakładanych efektów kształcenia modułu |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-27 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT W
SO C
C
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 10 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Patrycja Młynek | |
Prowadzący grup: | Patrycja Młynek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena końcowa z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena końcowa z modułu jest ustalana na podstawie średniej ocen otrzymanych z ćwiczeń oraz wykładu |
|
Pełny opis: |
Moduł obejmuje treści z zakresu zaburzeń rozwoju u dzieci. Student potrafi wykorzystywać w codziennej praktyce edukacyjnej różnorodne sposoby organizowania środowiska uczenia się i nauczania z uwzględnieniem specyficznych potrzeb edukacyjnych. Posiada umiejętność rozpoznawania potrzeb i możliwości dzieci lub uczniów, projektowania i prowadzenia działań pedagogicznych Potrafi opracować program terapii w oparciu o omawiane metody, ocenić jego przebieg i efekty. Korzysta z literatury interdyscyplinarnej, zna specjalistyczną terminologię przedmiotu. Zajęcia w formie wykładowej i ćwiczeniowej oraz praca własna studenta mają doprowadzić do uzyskania zakładanych efektów kształcenia modułu |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.