Fakultet- Jak radzić sobie z biernością uczniów? Efektywne uczenie się w szkole
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W3-PE-RES-N2-FAK3 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Fakultet- Jak radzić sobie z biernością uczniów? Efektywne uczenie się w szkole |
Jednostka: | Wydział Nauk Społecznych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | fakultatywny |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N C
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Bogumiła Bobik | |
Prowadzący grup: | Bogumiła Bobik | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Warunki zaliczenia: obecność na zajęciach, aktywny w nich udział oraz przygotowanie pracy pisemnej wykonanej w grupach 3 osobowych – zestawu ćwiczeń rozwijających twórcze działanie dzieci. Składowe oceny pracy: 1. Nowatorstwo ćwiczeń oraz ich poprawna konstrukcja (skala od 2-5), tj. • określenie kategorii wiekowej, dla której są przeznaczone ćwiczenia, • wskazanie celu głównego ćwiczeń, • dobór ćwiczeń – każde ćwiczenie powinno być opisane i obejmować: nazwę, cel, przebieg, pomoce, • literatura. 2. Użycie aktywizujących metod pracy podczas prezentacji ćwiczeń na forum grupy (skala od 2-5) 3. Wykorzystanie wiedzy z zakresu efektywnego projektowania procesu uczenia się (skala od 2-5). Oceną końcową będzie średnia arytmetyczna z oceny wskazanych podanych elementów. |
|
Pełny opis: |
Celem zajęć fakultatywnych jest • przygotowanie przyszłych pedagogów i nauczycieli do podejmowania działań aktywizujących uczniów; • pokazanie wyników badań wskazujących na możliwości mózgu w procesie uczenia; • omówienie czynników wpływających na proces uczenia się, jak środowisko, indywidualne predyspozycje, kompetencje emocjonalne nauczyciela, modele uczenia się; • przełożenie zdobytej wiedzy na planowanie pracy edukacyjnej z uczniem z wykorzystanie metod aktywizujących. |
|
Uwagi: |
brak |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.