Wprowadzenie do nauki o komunikowaniu
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W3-SO-R-S1-WNK |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Wprowadzenie do nauki o komunikowaniu |
Jednostka: | Wydział Nauk Społecznych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
6.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN W
C
C
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Jolanta Klimczak | |
Prowadzący grup: | Monika Gnieciak, Jolanta Klimczak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocenę końcową ustala się na podstawie średniej ocen z ćwiczeń i egzaminu zgodnie z zasadą: do 3,25 dst (3) 3,26 - 3,75 dst plus (3.5) 3,76 - 4,25 db (4) 4,26 - 4,75 db plus (4.5) od 4,76 bdb (5) |
|
Pełny opis: |
Przedmiot "Wprowadzenie do nauki o komunikowaniu" jest kursem przeznaczonym dla I roku studentek i studentów Socjologii Reklamy i Komunikacji Społecznej. Rozpoczyna on cykl zajęć specjalistycznych ukierunkowanych na zdobywanie wiedzy, umiejętności i kompetencji w zakresie komunikowania społecznego. W związku z tym, tematyka wykładów i ćwiczeń koncentruje się na specyfice komunikacji ludzkiej oraz jej społeczno- kulturowych warunkowaniach i konsekwencjach, w zakresie wyznaczonym przez współczesną socjologię komunikowania, socjologię kultury i media studies. Spodziewane efekty kursu to: wiedza o koncepcjach i teoriach komunikowania społecznego ze szczególnym uwzględnieniem starych i nowych mediów; umiejętności stosowania specjalistycznych pojęć, koncepcji i teorii do analizy aktów, sytuacji i przekazów komunikacyjnych; kompetencji w zakresie krytycznego oglądu komunikacyjnego uniwersum. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN W
C
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Jolanta Klimczak | |
Prowadzący grup: | Monika Gnieciak, Jolanta Klimczak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocenę końcową ustala się na podstawie średniej ocen z ćwiczeń i egzaminu zgodnie z zasadą: do 3,25 dst (3) 3,26 - 3,75 dst plus (3.5) 3,76 - 4,25 db (4) 4,26 - 4,75 db plus (4.5) od 4,76 bdb (5) |
|
Pełny opis: |
Przedmiot "Wprowadzenie do nauki o komunikowaniu" jest kursem przeznaczonym dla I roku studentek i studentów Socjologii Reklamy i Komunikacji Społecznej. Rozpoczyna on cykl zajęć specjalistycznych ukierunkowanych na zdobywanie wiedzy, umiejętności i kompetencji w zakresie komunikowania społecznego. W związku z tym, tematyka wykładów i ćwiczeń koncentruje się na specyfice komunikacji ludzkiej oraz jej społeczno- kulturowych warunkowaniach i konsekwencjach, w zakresie wyznaczonym przez współczesną socjologię komunikowania, socjologię kultury i media studies. Spodziewane efekty kursu to: wiedza o koncepcjach i teoriach komunikowania społecznego ze szczególnym uwzględnieniem starych i nowych mediów; umiejętności stosowania specjalistycznych pojęć, koncepcji i teorii do analizy aktów, sytuacji i przekazów komunikacyjnych; kompetencji w zakresie krytycznego oglądu komunikacyjnego uniwersum. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-27 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ W
C
PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Jolanta Klimczak | |
Prowadzący grup: | Monika Gnieciak, Jolanta Klimczak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocenę końcową ustala się na podstawie średniej ocen z ćwiczeń i egzaminu zgodnie z zasadą: do 3,25 dst (3) 3,26 - 3,75 dst plus (3.5) 3,76 - 4,25 db (4) 4,26 - 4,75 db plus (4.5) od 4,76 bdb (5) |
|
Pełny opis: |
Przedmiot "Wprowadzenie do nauki o komunikowaniu" jest kursem przeznaczonym dla I roku studentek i studentów Socjologii Reklamy i Komunikacji Społecznej. Rozpoczyna on cykl zajęć specjalistycznych ukierunkowanych na zdobywanie wiedzy, umiejętności i kompetencji w zakresie komunikowania społecznego. W związku z tym, tematyka wykładów i ćwiczeń koncentruje się na specyfice komunikacji ludzkiej oraz jej społeczno- kulturowych warunkowaniach i konsekwencjach, w zakresie wyznaczonym przez współczesną socjologię komunikowania, socjologię kultury i media studies. Spodziewane efekty kursu to: wiedza o koncepcjach i teoriach komunikowania społecznego ze szczególnym uwzględnieniem starych i nowych mediów; umiejętności stosowania specjalistycznych pojęć, koncepcji i teorii do analizy aktów, sytuacji i przekazów komunikacyjnych; kompetencji w zakresie krytycznego oglądu komunikacyjnego uniwersum. |
|
Uwagi: |
https://informator.us.edu.pl/modules/71465/ |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.