Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

DYDAKTYKA MATEMATYKI NA II ETAPIE EDUKACYJNYM III

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: W4-MT-S1-20-DMAT3
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: DYDAKTYKA MATEMATYKI NA II ETAPIE EDUKACYJNYM III
Jednostka: Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 4.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: (brak danych)

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2021-02-22 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 30 godzin, 20 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Natalia Cieślar
Prowadzący grup: Natalia Cieślar
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Zaliczenie zajęć student uzyskuje na podstawie ocen za zadania wykonywane w trakcie zajęć lub w ramach pracy samodzielnej (w domu) oraz aktywność w trakcie zajęć. Ocena jest średnią arytmetyczną ocen cząstkowych.

Ocenę z egzaminu student uzyskuje na podstawie odpowiedzi na pytania z ustalonej wcześniej puli zagadnień dotyczących treści zajęć z Dydaktyki matematyki.

Ocena końcowa modułu jest średnią ocen z zaliczenia (40%) i egzaminu (60%).

Pełny opis:

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie standardu kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela, kształcenie na studiach przygotowujące do wykonywania zawodu nauczyciela

obejmuje przygotowanie:

1) merytoryczne do nauczania pierwszego przedmiotu lub prowadzenia pierwszych zajęć;

2) psychologiczno-pedagogiczne;

3) dydaktyczne w zakresie podstaw dydaktyki i emisji głosu;

4) dydaktyczne do nauczania pierwszego przedmiotu lub prowadzenia pierwszych zajęć.

Dydaktyka matematyki stanowi jeden z komponentów czwartej grupy zajęć.

Uwagi:

Zajęcia mogą być prowadzone zarówno w formie zdalnej, jak i stacjonarnej.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)