PODSTAWY DIAGNOSTYKI EDUKACYJNEJ DLA NAUCZYCIELI
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W4-MT-S2-20-PDEDN |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | PODSTAWY DIAGNOSTYKI EDUKACYJNEJ DLA NAUCZYCIELI |
Jednostka: | Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych |
Grupy: |
Przedmioty specjalistyczne - matematyka nauczycielska /stacjonarne II stopnia/ |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN W
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin, 20 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Sylwia Kania | |
Prowadzący grup: | Sylwia Kania | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Prezentacja przydzielonego zagadnienia (50%) Test końcowy sprawdzający poznaną wiedzę merytoryczną dotyczącą omawianych zagadnień (50%) |
|
Pełny opis: |
Diagnoza wstępna grupy uczniowskiej i każdego ucznia. Ocenianie ucznia: ocenianie jako proces wspierania jego edukacyjnego rozwoju konstruowanie narzędzi przydatnych w procesie oceniania uczniów, ocenianie kształtujące a efektywność nauczania. Doradztwo w zakresie dalszej drogi edukacyjnej lub zawodowej ucznia. Ewaluacja: ocena jakości pracy nauczyciela. ocena jakości pracy szkoły (placówki oświatowej) –wymierne i niewymierne efekty edukacyjne. ewaluacja edukacyjna. edukacyjna wartość dodana. autoewaluacja, projektowanie ścieżki własnego rozwoju (samokształcenie zawodowe, samodoskonalenie) |
|
Uwagi: |
Zajęcia mogą odbywać się zarówno w formie stacjonarnej, jak i zdalnej. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT W
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin, 20 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Sylwia Kania | |
Prowadzący grup: | Sylwia Kania | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Prezentacja przydzielonego zagadnienia (50%) Test końcowy sprawdzający poznaną wiedzę merytoryczną dotyczącą omawianych zagadnień (50%) |
|
Pełny opis: |
Diagnoza wstępna grupy uczniowskiej i każdego ucznia. Ocenianie ucznia: ocenianie jako proces wspierania jego edukacyjnego rozwoju konstruowanie narzędzi przydatnych w procesie oceniania uczniów, ocenianie kształtujące a efektywność nauczania. Doradztwo w zakresie dalszej drogi edukacyjnej lub zawodowej ucznia. Ewaluacja: ocena jakości pracy nauczyciela. ocena jakości pracy szkoły (placówki oświatowej) –wymierne i niewymierne efekty edukacyjne. ewaluacja edukacyjna. edukacyjna wartość dodana. autoewaluacja, projektowanie ścieżki własnego rozwoju (samokształcenie zawodowe, samodoskonalenie) |
|
Uwagi: |
Zajęcia mogą odbywać się zarówno w formie stacjonarnej, jak i zdalnej. |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-26 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin, 15 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.