PSYCHOLOGIA
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W4-MT-S2-20-PSYCH |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | PSYCHOLOGIA |
Jednostka: | Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych |
Grupy: |
Przedmioty specjalistyczne - matematyka nauczycielska /stacjonarne II stopnia/ |
Punkty ECTS i inne: |
1.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-21 |
Przejdź do planu
PN K
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin, 20 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Elżbieta Turska | |
Prowadzący grup: | Elżbieta Turska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena ciągła obejmująca: 1. Przygotowanie do zajęć – udział w dyskusji. 2. Esej dotyczący syndromu nieadekwatnych osiągnieć. 3. Ocenę pracy grupowej. 4. Ocenę z kolokwium. |
|
Pełny opis: |
Celem zajęć jest wyposażenie studenta w kompetencje niezbędne w pracy pedagogicznej z uczniami na drugim etapie nauczania. Zdobycie wiedzy na temat potencjałów i zagrożeń w okresie dorastania. Zdobycie wiedzy na temat specjalnych potrzeb edukacyjnych, kompetencji i umiejętności ważnych w rozpoznawaniu syndromu nieadekwatnych osiągnięć. Uczenie się konstruowania programów profilaktyczno-wychowawczych. Uczenie się radzenia sobie ze stresem zawodowym. |
|
Uwagi: |
Zajęcia obejmują wyłącznie konwersatoria |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-20 |
Przejdź do planu
PN WT K
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin, 20 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Elżbieta Turska | |
Prowadzący grup: | Elżbieta Turska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena ciągła obejmująca: 1. Przygotowanie do zajęć – udział w dyskusji. 2. Esej dotyczący syndromu nieadekwatnych osiągnieć. 3. Ocena pracy grupowej. 4. Ocena z kolokwium. |
|
Pełny opis: |
Celem zajęć jest wyposażenie studenta w kompetencje niezbędne w pracy pedagogicznej z uczniami na drugim etapie nauczania. Zdobycie wiedzy na temat potencjałów i zagrożeń w okresie dorastania. Zdobycie wiedzy na temat specjalnych potrzeb edukacyjnych, kompetencji i umiejętności ważnych w rozpoznawaniu syndromu nieadekwatnych osiągnięć. Uczenie się konstruowania programów profilaktyczno-wychowawczych. Uczenie się radzenia sobie ze stresem zawodowym. |
|
Uwagi: |
Zajęcia obejmują wyłącznie konwersatoria. Praca z wykorzystaniem platformy Teams |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.