Metodyka edukacji wczesnoszkolnej
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W6-PE-WIP-N2-MEW |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Metodyka edukacji wczesnoszkolnej |
Jednostka: | Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
7.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-21 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO W
N C
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Beata Oelszlaeger-Kosturek | |
Prowadzący grup: | Beata Oelszlaeger-Kosturek, Sylwia Ryszawy | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena końcowa modułu: średnia ocen z ćwiczeń i egzaminu |
|
Pełny opis: |
Przedmiot wyposaża w wiedzę o swoistości edukacji wczesnoszkolnej, podstawowych środkach, metodach i formach pracy z dziećmi w młodszym wieku szkolnym, możliwościach kształtowania u nich umiejętności kluczowych oraz celów i zadań wynikających z podstawy programowej. Wyposaża w umiejętności związane z krytyczną oceną programów kształcenia, podręczników szkolnych oraz projektowania własnej koncepcji pracy jako nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej. Uczy szacunku do zawodu nauczyciela, jako dobrego rzemieślnika i nowatora zarazem. |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-20 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO C
W
C
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Beata Oelszlaeger-Kosturek | |
Prowadzący grup: | Beata Oelszlaeger-Kosturek, Sylwia Ryszawy | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena końcowa modułu: średnia ocen z ćwiczeń i egzaminu |
|
Pełny opis: |
Przedmiot wyposaża w wiedzę o swoistości edukacji wczesnoszkolnej, podstawowych środkach, metodach i formach pracy z dziećmi w młodszym wieku szkolnym, możliwościach kształtowania u nich umiejętności kluczowych oraz celów i zadań wynikających z podstawy programowej. Wyposaża w umiejętności związane z krytyczną oceną programów kształcenia, podręczników szkolnych oraz projektowania własnej koncepcji pracy jako nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej. Uczy szacunku do zawodu nauczyciela, jako dobrego rzemieślnika i nowatora zarazem. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.