Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Proseminarium

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: W6-PE-WZ-N1-7PRO
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Proseminarium
Jednostka: Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 2.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: (brak danych)
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowy

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2020-10-01 - 2021-02-21
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
seminarium, 20 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Aleksandra Minczanowska, Gabriela Piechaczek-Ogierman, Aniela Różańska
Prowadzący grup: Aleksandra Minczanowska, Gabriela Piechaczek-Ogierman, Aniela Różańska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie z modułu
Sposób ustalania oceny końcowej:

Zaliczenie z proseminarium obejmuje przygotowanie konspektu pracy dyplomowej w formie prezentacji (80%) i aktywność na zajęciach oraz udział w dyskusji (20%).

Pełny opis:

Celem proseminarium jest wprowadzenie studentów w tematykę i zakres badań pedagogicznych, zapoznanie studentów z metodami badawczymi powszechnie stosowanymi w dziedzinie pedagogiki oraz przygotowanie do konceptualizacji tematu pracy licencjackiej. Odbywa się to zarówno poprzez studiowanie teorii stanowiącej podstawy wybranej metody lub podejścia do zbierania i analizy danych, jak również poprzez obserwację, jak każda metoda lub podejście była stosowana w różnych sytuacjach badawczych.

Zajęcia wspomagają studentów w wyborze problematyki przyszłej pracy, zapoznaniu się z nią oraz rozpoznaniu potencjalnych możliwości dotyczących źródeł oraz adekwatnej metody analizy materiału.

Student posiada usystematyzowaną wiedzę o procedurze postępowania badawczego. Potrafi posługiwać się dostępnymi środkami technologicznymi, które wykorzystuje podczas przygotowywania i omawiania prezentacji projektu badań pedagogicznych.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)