Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Silniki gier

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: W6-PGAN-S2-SG4
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Silniki gier
Jednostka: Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 2.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: (brak danych)
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowy

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2021-02-22 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 45 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Adam Cichy
Prowadzący grup: Daniel Hałat
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Ocena końcowa ustalana jest na podstawie projektu, który studenci robią w danym semestrze.


Projekt bazuje na poszczególnych tematach omawianych w ramach zajęć.


W zależności od rozbudowania projektu i użycia omawianych na zajęciach elementów wystawiana jest ocena.

Pełny opis:

Silniki gier to wprowadzenie oraz podstawy obsługi silnika Unity. Po semestrze studenci będą w stanie

zbudować prosty prototyp gry (TPP, FPP, 2D) z użyciem własnych grafik czy własnej muzyki bez konieczności

programowania używając głównie narzędzi wbudowanych w silnik.

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2022-02-21 - 2022-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 45 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Adam Cichy
Prowadzący grup: Daniel Hałat
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Ocena końcowa ustalana jest na podstawie projektu, który studenci robią w danym semestrze.


Projekt bazuje na poszczególnych tematach omawianych w ramach zajęć.


W zależności od rozbudowania projektu i użycia omawianych na zajęciach elementów wystawiana jest ocena.

Pełny opis:

Silniki gier to wprowadzenie oraz podstawy obsługi silnika Unity. Po semestrze studenci będą w stanie

zbudować prosty prototyp gry (TPP, FPP, 2D) z użyciem własnych grafik czy własnej muzyki bez konieczności

programowania używając głównie narzędzi wbudowanych w silnik.

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2023-02-27 - 2023-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 45 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Adam Cichy
Prowadzący grup: Daniel Hałat
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Ocena końcowa ustalana jest na podstawie projektu, który studenci robią w danym semestrze.


Projekt bazuje na poszczególnych tematach omawianych w ramach zajęć.


W zależności od rozbudowania projektu i użycia omawianych na zajęciach elementów wystawiana jest ocena.

Pełny opis:

Silniki gier to wprowadzenie oraz podstawy obsługi silnika Unity. Po semestrze studenci będą w stanie

zbudować prosty prototyp gry (TPP, FPP, 2D) z użyciem własnych grafik czy własnej muzyki bez konieczności

programowania używając głównie narzędzi wbudowanych w silnik.

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2023/2024" (w trakcie)

Okres: 2024-02-19 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 45 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Robert Lipka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Sposób ustalania oceny końcowej:

Ocena końcowa ustalana jest na podstawie projektu, który studenci robią w danym semestrze.


Projekt bazuje na poszczególnych tematach omawianych w ramach zajęć.


W zależności od rozbudowania projektu i użycia omawianych na zajęciach elementów wystawiana jest ocena.

Pełny opis:

Silniki gier to wprowadzenie oraz podstawy obsługi silnika Unity. Po semestrze studenci będą w stanie

zbudować prosty prototyp gry (TPP, FPP, 2D) z użyciem własnych grafik czy własnej muzyki bez konieczności

programowania używając głównie narzędzi wbudowanych w silnik.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)