Twórcze działania w przestrzeni
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W6-PGMR-S2-TDPR2 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Twórcze działania w przestrzeni |
Jednostka: | Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | fakultatywny ograniczonego wyboru |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ C
PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 45 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Justyna Stefańczyk | |
Prowadzący grup: | Robert Lipka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR C
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 45 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Justyna Stefańczyk | |
Prowadzący grup: | Wojciech Osuchowski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Przedmiot kończy się zaliczeniem z oceną. Podstawę zaliczenia i oceny stanowi cały dorobek semestralny, na który składają się poszczególne ćwiczenia. Student przedstawia wykonane prace osobiście podczas przeglądu zaliczeniowego. Ocena modułu jest średnią arytmetyczną oceny uzyskanej z projektu zaliczeniowego i oceny z zajęć laboratoryjnych, poszczególnych ćwiczeń. |
|
Pełny opis: |
Student opanowuje zasady modelowania obiektów rzeźbiarskich w oparciu o umiejętność rzetelnej analizy i obserwacji otaczającego świata. Zna zasady posługiwania się warsztatem rzeźbiarskim zarówno tradycyjnym jak i cyfrowym. Analitycznie obserwuje obiekty przestrzenne pod kątem wartości bryły, napięć, ciężarów wizualnych kompozycji przestrzennych. Świadomie dobiera odpowiednie materiały, techniki i technologie do osiągania efektów wyrazu wizualnego. Potrafi wykorzystać zdobyte doświadczenie w autorskiej wypowiedzi plastycznej. Zakładane efekty uczenia się modułu: Zna narzędzia oraz różnorodne środki techniczne i koncepcje artystyczne niezbędne w pracy w przestrzeni rzeźbiarskiej. Realizuje własne koncepcje artystyczne łącząc wiedzę i umiejętności poznane na przedmiotach kierunkowych. Zna i rozumie wzorce leżące u podstaw kreacji artystycznej, umożliwiające swobodę i niezależność wypowiedzi artystycznej. Umie realizować własne projekty artystyczne w zakresie projektowania gier. Wykorzystuje poznaną wiedzę i umiejętności praktyczne w realizacji zespołowych projektów artystycznych. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-27 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN C
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 45 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Justyna Stefańczyk | |
Prowadzący grup: | Marcjanna Wysocka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Przedmiot kończy się zaliczeniem z oceną. Podstawę zaliczenia i oceny stanowi cały dorobek semestralny, na który składają się poszczególne ćwiczenia. Student przedstawia wykonane prace osobiście podczas przeglądu zaliczeniowego. Ocena modułu jest średnią arytmetyczną oceny uzyskanej z projektu zaliczeniowego i oceny z zajęć laboratoryjnych, poszczególnych ćwiczeń. |
|
Pełny opis: |
Student opanowuje zasady modelowania obiektów rzeźbiarskich w oparciu o umiejętność rzetelnej analizy i obserwacji otaczającego świata. Zna zasady posługiwania się warsztatem rzeźbiarskim zarówno tradycyjnym jak i cyfrowym. Analitycznie obserwuje obiekty przestrzenne pod kątem wartości bryły, napięć, ciężarów wizualnych kompozycji przestrzennych. Świadomie dobiera odpowiednie materiały, techniki i technologie do osiągania efektów wyrazu wizualnego. Potrafi wykorzystać zdobyte doświadczenie w autorskiej wypowiedzi plastycznej. Zakładane efekty uczenia się modułu: Zna narzędzia oraz różnorodne środki techniczne i koncepcje artystyczne niezbędne w pracy w przestrzeni rzeźbiarskiej. Realizuje własne koncepcje artystyczne łącząc wiedzę i umiejętności poznane na przedmiotach kierunkowych. Zna i rozumie wzorce leżące u podstaw kreacji artystycznej, umożliwiające swobodę i niezależność wypowiedzi artystycznej. Umie realizować własne projekty artystyczne w zakresie projektowania gier. Wykorzystuje poznaną wiedzę i umiejętności praktyczne w realizacji zespołowych projektów artystycznych. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2023/2024" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-19 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN C
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 45 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Justyna Stefańczyk | |
Prowadzący grup: | Marcjanna Wysocka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.