Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Praktyczna nauka języka hiszpańskiego IV [02-FL-HT-S2-PNJH-4] semestr letni 2013/2014
konwersacja, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Praktyczna nauka języka hiszpańskiego IV [02-FL-HT-S2-PNJH-4]
Zajęcia: semestr letni 2013/2014 [2013/2014L] (zakończony)
konwersacja [KW], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 19
Limit miejsc: 200
Prowadzący: Sabina Deditius, Xabier Vazquez Casanova
Literatura:

1. Alzugaray P., Bartolomé P (2007): Preparación al Diploma de Español C2, Edelsa

2. Moreno, C. (1991): Curso de Perfeccionamiento. SGEL, Madrid

3. Seco, M. (2002): Diccionario de dudas y dificultades de la lengua española. Espasa-Calpe, Madrid

KONWERSACJE:

1. Alzugaray, P., Bartolomé, P. (2007): Preparación al Diploma de Español C2, Edelsa

2. Chamorro, Mª D. et al. (2006): El ventilador. Curso de español de nivel superior, Difusión

3. Miquel, L., Sans, N. (2004): “El componente cultural:un ingrediente más en las clases de lengua” Redele no.0 http://www.mec.es/redele/revista/miquel_sans.shtml [07/02/20012].

4. Ruipérez, G., B. Aguirre. J.C. García. E. Román (2010): Primer Plano 4. Ámbito profesional, Edelsa

5. Seco, M. (2002): Diccionario de dudas y dificultades de la lengua española. Espasa-Calpe, Madrid

Zakres tematów:

Celem przedmiotu jest pogłębianie wiedzy studenta zdobytej na wcześniejszych etapach nauki j. hiszpańskiego.

1. Analiza wyjątków

2. Rozwiązywanie i komentarz testów przygotowujących do egzaminów DELE

3. Korekta tekstów z błędami

4. Przekształcanie zdań

5. Ćwiczenia z zakresu leksykologii

6. Ćwiczenia z zakresu frazeologii

KONWERSACJE:

Komunikacja w różnych kontekstach społecznych, udział w debacie, prezentacja tematu przed publicznością, komunikat perswazyjny, rozwiązywanie problemu drogą negocjacji.

Tematyka zajęć:

1. Kariera zawodowa

2. Wybrane problemy społeczne w Polsce i Hiszpanii

3. Różnice kulturowe pomiędzy Polakami a Hiszpanami

4. Zjawiska paranormalne

5. Osobistości świata kultury

6. Równouprawnienie płci

Metody dydaktyczne:

1.Omówienie poszczególnych zagadnień w formie teoretycznej

2.Ćwiczenie omawianych zagadnień na przykładach –ćwiczenia praktyczne

KONWERSACJE

Komentarz do tekstów w parach oraz indywidualny na forum grupy z wykorzystaniem poznanych struktur oraz słownictwa

Praca w grupach, praca zespołowa, udział w debacie

Uwagi:

język hiszpański- studia drugiego stopnia stacjonarne - II rok , 4 semestr

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)