Język angielski - poziom średnio zaawansowany wyższy [31-ST-L30-ANG-B2.2]
semestr letni 2013/2014
lektorat,
grupa nr 15
Przedmiot: | Język angielski - poziom średnio zaawansowany wyższy [31-ST-L30-ANG-B2.2] |
Zajęcia: |
semestr letni 2013/2014 [2013/2014L]
(zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 15 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy poniedziałek, 11:30 - 13:00
sala 41 Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych (Sosnowiec, ul. Żytnia 12) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 16 |
Limit miejsc: | 20 |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu |
Prowadzący: | Ewa Karolczak-Wawrzała |
Literatura: |
Podręcznik ‘Upstream Upper Intermediate’ B2, Bob Obee, Virginia Evans, wyd. Express Publishing 2003; Ćwiczeniówka “Upstream Upper Intermediate’ B2, Bob Obee, Virginia Evans, wyd. Express Publishing 2003; *literatura uzupełniająca ‘MyGrammarLab’ B1/B2,Mark Foley, Diane Hall, wyd. Pearson 2012; ‘Intermediate Language Practice’, Michael Vince, wyd. MacMillan Heinemann 2003; ‘Gramatyka angielska’, Janusz Siuda, wyd. Angloman 2000; dodatkowe materiały przygotowane przez lektora; wybrane ćwiczenia z platformy e-learningowej Moodle. |
Zakres tematów: |
1/ Wypowiadanie się na temat zawodów, umiejętności i kwalifikacji, warunków pracy, rozmowy o rodzajach domów, sprzętu gospodarstwa domowego i mebli, dyskutowanie o wynajmowaniu mieszkania. Rozważanie, jak zachęcać kolegów do podejmowania różnych decyzji, jak poprosić o wyjaśnienia, a także jak udzielać rad i prosić o nie. Przedstawianie sposobów składania zażalenia. Dyskutowanie o pieniądzach i dobrym wykorzystaniu środków materialnych; 2/ Opisywanie zdarzeń posługując się formami –ing i bezokolicznikami, ćwiczenie użycia Reported Speech, ćwiczenie w dialogach użycia czasów przeszłych; 3/ Leksyka zgodnie z zagadnieniami tematycznymi dyktowanymi podręcznikiem dla studentów: |
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji, WebQuest) oraz z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość. |
Uwagi: |
PASMO MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZE; I ROK [WYDZIAŁ BIOLOGII I OCHRONY ŚRODOWISKA: Biologia, Biotechnologia, Ochrona środowiska; WYDZIAŁ MATEMATYKI, FIZYKI i CHEMII: Technologia chemiczna, Chemia, Informatyka; WYDZIAŁ NAUK O ZIEMI: Geologia, Geografia, Geofizyka; WYDZIAŁ INFORMATYKI I NAUKI O MATERIAŁACH: Edukacja Techniczno-informatyczna, Mechatronika, Inżynieria biomedyczna, Inżynieria materiałowa, Informatyka inż.;] |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.